تابلو از جمله وسایل شناخته شده جهت تزئین نمای دکوراسیون به شمار می رود. خیلی از افراد نگران خالی بودن فضایی از دیوار منزل و یا محیط های مختلف اداری و تجاری که در آنجا حضور دارند، می باشند. از این رو پیشنهاد می کنیم می توانید از زیبایی فوق العاده چشمگیر تابلوها استفاده نمائید. از گذشته تا به امروز همچنان صنعت طراحی و ساخت تابلو در جریان است و توسط فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی، امکان خرید تابلو در طرح های زیبا و جذاب برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

فروشگاه دکور آفیس نیز یکی دیگر از مراکز فروش لوازم خانگی همچنان به فعالیت خود در تهران ادامه می دهد. انواع تابلو طرح گل، تابلو نقاشی، تابلو تزئینی، تابلو طرح مشاغل، تابلو دکوراتیو، تابلو پارچه ای، تابلو گرد، تابلو رنگ روغن و ... در دسته بندی های تابلوهای مدرن و کلاسیک در لیست محصولات خانگی این مجموعۀ معتبر، به عرضه گذاشته شده است.

موارد مهم انتخاب بهترین تابلو برای تزئین دکوراسیون

با توجه به مطالب مذکور، امکان خرید انواع تابلو در طرح های متنوع و جذاب برای عموم مشتریان فراهم می باشد. اکثر افراد تابلو مذهبی را جهت تزئین بخشی از نمای دکوراسیون سالن پذیرایی را به آن اختصاص می دهند. تابلو چند تکه ای و یا با اشکال هندسی متفاوت در سبک تزئین دکوراسیون مدرن مشاهده می شود. این در حالی است که طراحی دکوراسیون کلاسیک، می توانید از تابلو نقاشی استفاده نمائید.

اگر قصد خرید تابلو دکوراتیو برای فضای دکوراسیون سالن پذیرایی و هر محیط دیگری دارید، مد نظر قرار دادن ابعاد دیوار در انتخاب سایز تابلو حائز اهمیت است. متناسب با دیوار کوچک، نصب تابلو در ابعاد بزرگ ممکن است هارمونی با محیط نداشته باشید ولی انتخاب تابلو در ابعاد بزرگ برای دیواری که مساحت بزرگ تری دارد، می تواند گزینۀ مناسبی باشد.

برای خرید تابلو انتزاعی و تابلو مدرن و کلاسیک در طرح های زیبا و در عین حال مجلل با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 697
نمایش همه
علاقه مندی ها ()