افراد زیادی علاقه مند هستند که از تخت خواب برای استراحت کردن استفاده نمایند. تخت خواب در مدل های مختلف ساخته شده و موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. برخی از افراد نیز جهت تأمین تخت خواب فرزندان خود، تخت دو طبقه تهیه می کنند. افرادی که فضای کافی برای محل قرارگیری دو تخت خواب در فضای اتاق ندارند، می توانند با خرید تخت دو طبقه، نیاز فرزندان خود را برآورده سازند.

نکات متعددی در خصوص خرید تخت خواب وجود، جهت مشاوره و خرید انواع تخت خواب می توانید به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه نمائید. این مجموعه متشکل از کارشناسان فروش مجرب است که می توانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

ویژگی مهم یک تخت دو طبقه خوب

امروزه امکان خرید تخت دو طبقه در مدل و طرح های مختلف برای عموم مشتریان فراهم می باشد. متناسب با رده های سنی افراد، تخت دو طبقه کودکانه و تخت دو طبقه بزرگسال تهیه نمائید. هنگام تهیۀ تخت دو طبقه توجه به ابعاد تخت خواب لازم و ضروری است. علاوه بر آنکه داشته بدنۀ مستحکم از دیگر موارد مهم هستند که هنگام خرید تخت دوطبقه باید مد نظر قرار دهید.

در حال حاضر تولید تخت دو طبقه چوبی و فلزی ساخته می شوند و در طرح های متنوع می توان آنها را تهیه نمود. داشتن کفی مستحکم و نردبان متحرک از جمله مواردی است که جهت خرید تخت خواب دو طبقه استاندارد باید در نظر داشته باشید.

قیمت تخت دو طبقه به کیفیت جنس بدنه و مدل آن بستگی دارد و خوشبختانه تنوع طرح های این نوع تخت خواب نسبت به گذشته افزایش یافته است و به سهولت می توانید متناسب با نمای دکوراسیون اتاق فرزندان خود، سرویس خواب مناسب تهیه نمائید. خرید صندلی راک را از سایت بهسازان انجام دهید.

برای مشاهدۀ مدل های امروزی انواع سرویس خواب می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و سپس متناسب با سلیقۀ شخصی خود، طرح، رنگ و مدل تخت دو طبقۀ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به صورت اینترنتی خریداری نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 669
نمایش همه
علاقه مندی ها ()