کاغذ دیواری سه بعدی حاصل تکنولوژی دستگاه های پیشرفتۀ چاپ و همچنین سبک های جدید طراحی می باشد. کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل داشتن تصاویر سه بعدی با این عنوان شناخته می شوند. با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی توانسته اند در طرح های متنوع و جذاب انواع کاغذ دیواری سه بعدی را تولید نموده و به بازار عرضه نمایند. مصارف این نوع کاغذ دیواری نیز همانند هر نوع دیوارپوش دیگر بر روی دیوار در قسمت های مختلف نمای ساختمان می باشد. متناسب با موارد کاربردی که مکان های مختلف می توانند داشته باشند، خرید کاغذ دیواری سه بعدی را انجام دهید.

فروشگاه دیوار دکور یکی از عرضه کنندگان تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری و پوستر در طرح های جدید و با کیفیت می باشند. اگر قصد انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه بعدی مجلل و مدرن امروزی را دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

چاپ کاغذ دیواری سه بعدی

امروزه تولید کنندگان کاغذ دیواری به سهولت با استفاده ابزارآلات و نرم افزارهای مخصوص قادر به تبدیل عکس به تصاویر سه بعدی هستند و در نهایت اقدام به چاپ کاغذ دیواری سه بعدی نمایند.

استقبال عموم افراد از کاغذهای دیواری سه بعدی، به دلیل سبک طراحی و چاپ این نوع دیوارپوش است که موجب تمایز آن با نسخه های قدیمی کاغذ دیواری می باشد. افرادی که به تصاویر پوستر دیواری سه بعدی می نگرند، تصاویر برای آنها واقعی به نظر می رسد.

انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه بعدی مانند  خرید کاغذ دیواری مدرن به صورت هوشمندانه می تواند تغییرات قابل توجهی در نمای دکوراسیون بوجود آورد. به عبارتی برخی از تصاویر این سبک از طراحی کاغذ دیواری همانند گچ بری می باشد و نگاه هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

اگر علاقه مند به تزئین دکوراسیون منزل خود با کاغذ دیواری سه بعدی می باشید، می توانید دیوارپوش مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور انتخاب نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 622
نمایش همه
علاقه مندی ها ()