نمای داخلی ساختمان برای عموم افراد حائز اهمیت است و کاغذ دیواری جدید بیش از نقاشی ساختمان چشمگیر خواهد بود. کاغذ دیواری نوعی دیوارپوش است که جهت طراحی دکوراسیون نمای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. عموم افراد نمای دکوراسیون لوکس و زیبا را برای زندگی و کار کردن می پسندند. بدون شک خرید کاغذ دیواری جدید در طرح های متنوع سه بعدی به راحتی ارزش و بهای محیط را دو چندان می نماید.

فروشگاه رونیا با بررسی فراوان مجموعۀ خود را در حوزۀ تولید، چاپ و فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی همچون انواع کاغذ دیواری جدید و قدیمی، انواع کفپوش، پرده چاپی، آسمان مجازی و ... راه اندازی نموده است. همواره آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

طراحی دکوراسیون جذاب با خرید کاغذ دیواری جدید

کاغذ دیواری جدید بیشتر مورد پسند عام است چون از نظر جنس و همچنین طرح نسبت به نسخه های قدیمی محصولات دیوارپوش تغییرات قابل توجهی نموده است. کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری مخمل، کاغذ دیواری PVC با روکش وینیل، کاغذ دیواری نانو و کاغذ دیواری با الیاف طبیعی از جمله انواع کاغذ دیواری جدید هستند که در سطح بازار می توانید در طرح و رنگبندی های متفاوت جهت طراحی دکوراسیون جذاب و لوکس در نمای دکوراسیون منزل و یا محیط کسب و کار خریداری کنید.

لازم به ذکر است که قیمت خرید کاغذ دیواری جدید مانند  خرید کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به محصولات دیوارپوش قدیمی بیشتر باشد ولی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و صرفه جویی مالی را برای شما به دنبال خواهند داشت. نسل جدید کاغذهای دیواری قابل شستشو هستند و به راحتی می توان با دستمال مرطوب، لکه و کثیفی های ایجاده شده بر روی آنها را تمیز نمود بدون آنکه نگران پاک شدن طرح های چاپ شده بر روی آنها باشیم.

برای مشاهدۀ محصولات کاغذ دیواری جدید می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی رونیا مراجعه نموده و دیوارپوش مورد پسند خود را با قیمت ارزان تر از بازار سفارش دهید.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 797
نمایش همه
علاقه مندی ها ()