کاغذ دیواری یکی از روش های ساده جهت تغییر دکوراسیون به شمار می رود و به سهولت می توان متناسب با هر سبک دکوراسیون داخلی، بهترین کاغذ دیواری را خریداری نمود. جهت انتخاب و خرید  کاغذ دیواری  در نظر گرفتن یک سری نکات مهم ضروری می باشد و می تواند بیشتر در محیط جلوه داشته باشد. با توجه به اینکه سطح دیوار بدون نقاشی و رنگ کردن، هیچگونه جلوه ای ندارد، می توان با استفاده از دیوارپوش، تغییرات قابل توجه و چشمگیری در نمای دکوراسیون بوجود آورد.

فروشگاه رونیا به عنوان تولید کننده محصولات دیوارپوش و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد. با بررسی تمام جوانب کار، توانسته با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته، موفق به تولید و چاپ انواع کاغذ دیواری ضد آب در سبک های مختلف گردد.

تغییر دکوراسیون با خرید کاغذ دیواری

امروزه ایجاد تغییر دکوراسیون با خرید کاغذ دیواری و پوستر به راحتی امکان پذیر می باشد. تنوع محصولات دیوارپوش در بازار، یک مزیت جهت تزئین دکوراسیون به شمار می رود.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، توانسته اند کاغذهای دیواری قابل شستشو تولید نمایند و این مسئله امکان نظافت و تمیز نگه داشتن محصولات دیوارپوش را راحت تر از قبل نموده است. به عبارتی کاغذ دیواری جدید را می توان برای مدت زمان چند سال دوام خواهد داشت و نیاز به صرف هزینه برای تعویض کوتاه مدت آنها نیست.

کاغذ دیواری با روکش وینیل موجب افزایش دوام این محصول در برابر شرایط محیطی شده است. این نوع کاغذ دیواری در برابر ضربه، خط و خش و پارگی مقاومت بالایی دارد و به سهولت می توان جهت تزئین نمای دکوراسیون اتاق کودک، سالن پذیرایی، راهرو و دیگر قسمت های نمای دکوراسیون از آن استفاده نمود.

برای مشاهده و  خرید کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری مدرن و مجلل با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی رونیا مراجعه نمائید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 758
نمایش همه
علاقه مندی ها ()