کاغذ دیواری با عنوان wallpaper یا همان دیوارپوش نیز شناخته می شوند چون جهت پوشش سطوح دیوار مورد استفاده قرار گرفته می شوند. قدمت تولید کاغذ دیواری به گذشته های دورِ دوران باستان چین باز می گردد که از کیسه های کاغذی برنج جهت پوشاندن قسمت های خراب شدۀ سطوح دیوار استفاده می نمودند. با گذشت زمان، پیشرفت فناوری در کشورهای اروپایی موجب شد تا دستگاه های مخصوص جهت تولید کاغذ دیواری ساخته شود و بتوانند تنوع محصولات کاغذ دیواری را افزایش دهند. علاوه بر آنکه سطح کیفیت محصولات کاغذ دیواری را بهبود بخشیدند تا طول عمر بیشتری داشته باشند.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا برای سال های متوالی است که فعالیت مجموعۀ خود را آغاز نموده است. از همان ابتدای کار، کاغذ دیواری به عنوان اولین محصولات توسط رونیا تأمین و در دسترس مشتریان در سراسر کشور قرار گرفته می شود.

کاهش هزینه های طراحی دکوراسیون با خرید کاغذ دیواری

پس از مدت زمان کوتاهی، نمای دکوراسیون داخلی ساختمان برای افراد یکنواخت می شود. بدین ترتیب افراد تلاش می کنند با تأمین بودجۀ لازم، بتوانند تغییراتی در نمای داخلی قسمت های مختلف ساختمان بوجود آورند و بدین وسیله بتوانند حال و هوای محیط را از حالت کسالت بار بودن خارج سازند. نصب کاغذ دیواری در زیبایی نمای دکوراسیون داخلی بسیار تأثیرگذار می باشد و با استفاده از آن می توان تغییرات قابل توجهی در قسمت های مختلف ساختمان ایجاد نمود.

فروش کاغذ دیواری مانند فروش کاغذ دیواری پذیرایی در سبک های مختلف طراحی می شود و این مسئله امکان بکارگیری آن را در راستای تزئین نمای دکوراسیون توسعه می بخشد. متناسب با نمای دکوراسیون منزل می توان از انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک در طرح های ساده و جذاب استفاده نمایند.

برای مشاهدۀ محصولات کاغذ دیواری می توانید به وب سایت فروشگاه رونیا مراجعه نموده و از میان محصولات، مناسب ترین کاغذ دیواری را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()