پارکت و کاغذ دیواری از مهمترین مصالح ساختمانی هستند که نقش اساسی در طراحی دکوراسیون داخلی ساختان خواهد داشت. همواره بر تنوع تجهیزات دکوراسیون داخلی همچون محصولات دیوارپوش و کفپوش افزوده می شود و امروزه امکان خرید کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک قابل شستشو و پارکت های با دوام و مقاوم برای عموم مشتریان فراهم می باشد. در این صورت افرادی که قصد طراحی دکوراسیون داخلی و یا بازسازی ساختمان را دارند، بتوانند راحت تر اقدام به خرید پارکت و یا کاغذ دیواری نمایند. هر کدام از آنها در جایگاه خود، جلوۀ خاصی به دکوراسیون می بخشند.

فروشگاه دکور آفیس از دیگر مجموعه های عرضه کنندۀ تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی در تهران می باشند و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند بر تنوع و کیفیت محصولات فروشگاه بیافزایند و امکان خرید کاغذ دیواری لوکس و پارکت لمینت را با برندهای مطرح برای مشتریان فراهم نمایند.

ویژگی های بهترین پارکت و کاغذ دیواری

اگر به دنبال ایده های جدید جهت ایجاد تغییر در دکوراسیون هستید، می توانید از ویژگی های پارکت و زیبایی کاغذهای دیواری استفاده نمائید. متناسب با توان مالی می توانید هر کدام از آنها را جهت تغییز در دکوراسیون استفاده نمائید. این در حالی است که امکان خرید پارکت مدرن و کاغذ دیواری سه بعدی جهت تزئین نمای سالن پذیرایی وجود دارد و اکثر افراد در ابتدا علاقه مند به تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی هستند چون اکثر افراد بیشتر در این محل در کنار یکدیگر قرار می گیرند. به همین دلیل استفاده از کاغذ دیواری لوکس، پارکت با طرح چوب طبیعی بسیار چشمگیر خواهد بود و حس آرامش بخشی برای افراد فراهم می آورد. برای سفارش خرید کاغذ دیواری های خاص سفارشی به سایت مراجعه فرمایید.

جهت هماهنگی های بیشتر و اطلاع دقیق از قیمت انواع پارکت و دیوارپوش های کاغذ دیواری می توانید با دفتر فروش دکور آفیس تماس حاصل فرمائید و پس از بررسی تمام جوانب و اطمینان از کیفیت و قیمت به صورت اینترنتی و یا حضوری تهیه نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 624
نمایش همه
علاقه مندی ها ()