طراحی ویلا توسط مهندسین معماری انجام می گیرد. در واقع جهت انجام طراحی ویلا نیاز به تخصص آکادمیک بوده و اینکه فرد آشنایی کامل با قوانین و ضوابط طراحی سازه های ویلایی داشته باشد. همچنین مهندسین معمار جهت طراحی ویلا باید آشنایی با نرم افزارهای نقشه کشی ساختمان داشته باشند تا بدین وسیله بتوانند نقشۀ اولیۀ  طراحی ویلا را انجام دهند و با مشاهدۀ طراحی انیمیشنی ویلا، ایرادات پروژه را در همان مراحل ابتدایی مرتفع ساخته و سپس به صورت عملی اقدام به ساخت و طراحی ویلا در موقعیت مورد نظر نمایند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با گردآوری مهندسین معمار متخصص و با سابقه، توانسته برای مدت زمان طولانی در حوزۀ طراحی ویلا به سبک های مدرن و لوکس پروژه های متعددی را به مرحلۀ اجرا برساند. این مجموعه به دلیل داشتن سابقۀ درخشان در حوزۀ معماری و طراحی دکوراسیون داخلی، همواره آمادۀ ارائه بروزترین خدمات معماری به مشتریان می باشد.

نکات مهم و اولیه جهت طراحی ویلا

افرادی که به دنبال تجمل گرایی هستند، به دنبال تجهیزات دکوراتیو با رنگ های طلایی، نقره ای، برنز و مسی هستند که بتوانند به نمای دکوراسیون داخلی ساختمان جلال و جبروت ببخشند. البته استفاده از رنگ های دیگر با هارمونی متناسب نیز می تواند نمایانگر تجملات به شمار آید. هر کدام از مواردی که بدان اشاره نمودیم، در حوزۀ معماری و طراحی ویلا نیز صدق می کند و متناسب با سلیقۀ شخصی مالکین ساختمان، می توانند اجرای طراحی ویلای مدرن و مجلل را انجام دهند.

البته باید در نظر داشت، که صرفاً هزینۀ بیش از اندازه جهت پر زرق و برق نمودن ویلا، باعث ارزش چند برابری سازه نمی شود بلکه یک طراحی ویلای ارزشمند به سبک طراحی و نحوۀ چیدمان و تناسب بندی مصالح ساختمانی در کنار یکدیگر بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

جهت راهنمائی و سفارش طراحی ویلای مدرن با قیمت مناسب، می توانید از تخصص و سوابق کاری درخشان  شرکت معماری هیرادانا بهره مند گردید.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069 

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02633262747    09129234620

شعبه تبریز : تبریز ، شهرک رضوان شهر ، خیابان فجر

شماره تماس : 09142383722   04132365962

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09127305449 

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 982
نمایش همه
علاقه مندی ها ()