تابلو از جمله وسایل مهمی است که جهت تزئین نمای داخلی، بر روی دیوار قرار گرفته می شوند. به دلیل وجود ایده های خلاقانه در طراحی تجهیزات دکوراسیون داخلی، خلاقیت در ساخت تابلوهای تزئینی به وفور قابل مشاهده می باشد. اقشار مختلف جامعه متناسب با سلایق شخصی می توانند تابلو در ابعاد و طرح های متنوع تهیه نموده و تغییرات چشنواز و قابل توجهی در نمای دکوراسیون قسمت های مختلف ساختمان بوجود آورند. انتخاب و خرید تابلو برای خیلی از افراد یک دغدغه به شمار می رود ولی اگر یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید، می توانید بهترین تابلو را تهیه نموده و زیبایی دکوراسیون را دو چندان نمائید.

فروشگاه دکور آفیس این مقاله را جهت راهنمایی شما عزیزان فراهم نموده است تا بهتر بتوانید تابلوی مورد دلخواه خود را با قیمت مناسب و بهترین جنس و سبک متفاوت خریداری کنید.

خرید تابلو چند تکه ای

امروزه شاهد فروش تابلو در سبک های مختلف مدرن، کلاسیک، کوبیسم، انتزاعی، امپرسیونیسم یا برداشت گرایی، رئالیسم یا واقع گرایی، رومانتیسیسم و ... می باشیم. در واقع هر کدام از سبک هایی که بدان اشاره نمودیم، در حوزۀ سبکه های مختلف نقاشی تابلو مطرح می شوند. هنگام خرید تابلو متناسب با سلیقیۀ شخصی نسبت به هر کدام از سبک های نقاشی، مناسب ترین تابلو را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

امروزه سبک طراحی تابلوهای چند تکه ای رونق یافته است و شاهد فروش تابلو در ابعاد و اشکال مختلف می باشیم. تابلو دایره ای، تابلو مثلث و تابلو چند ضلعی از جمله انواع تابلوی مدرن به شمار می روند که می توانند به سبک و متریال متفاوت تولید شوند.

اگر علاقه مند به تغییر دکوراسیون هستید، می توانید از مزایای طرح های متنوع و جذاب تابلو در تزئین دکوراسیون استفاده نمائید.

برای مشاوره و خرید تابلوهای متفاوت مانند خرید تابلو کودک می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و متناسب با نماهای متفاوت، بهترین تابلو را تهیه نمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()