کاغذ دیواری برای زیبایی نمای دکوراسیون داخلی ساختمان بر روی دیوار با چسب مخصوص نصب می شود. افراد زیادی خواستار استفاده از کاغذ دیواری هستند چون تفاوت قابل توجهی نسبت به نقاشی ساختمان دارد و جلوۀ فوق العاده ای به فضا می بخشد. در واقع افراد مختلف می توانند متناسب با سلایق شخصی خود، بهترین انتخاب و خرید کاغذ دیواری را در طرح های کلاسیک و مدرن داشته باشند. امروزه به راحتی می توان، تنها با نصب کاغذ دیواری مدرن، حال و هوای دکوراسیون تغییرات چشمگیری می کند.

فروشگاه دیوار دکور به صورت حرفه ای فعالیت خود را تأسیس نموده است. در لیست محصولات این مجموعۀ معتبر، امکان خرید انواع کاغذ دیواری با قیمت ارزان و طرح های متنوع و زیبا برای عموم مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم می باشد.

خرید کاغذ دیواری مدرن و ویژگی های آن

نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید کاغذ دیواری مدرن وجود دارد و در ادامۀ مقاله به برخی از موارد مهم آن خواهیم پرداخت. داشتن کیفیت بالا، کیفیت بالای چاپ، نصب آسان، تنوع طرح، قیمت مناسب، قابل شستشو بودن و نظافت آسان، ضد حساسیت و آنتی باکتریال بودن برخی از انواع کاغذ دیواری از جمله ویژگی های قابل توجه کاغذهای دیواری مدرن و جدید محسوب می شوند.

با خرید و نصب کاغذ دیواری مدرن سه بعدی، می توانید زیبایی فوق العاده و چشم نوازی در قسمت های مختلف نمای دکوراسیون بوجود آورید. نسل جدید محصولات کاغذ دیواری را می توان در ابعاد کوچک بر روی قسمتی از دیوار سالن پذیرایی، اتاق ها و یا راهرو چسباند و حال و هوای دکوراسیون را از یکنواختی و حالت کسالت آور بودن خارج نمود.

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، متناسب با نیاز بازار توانسته انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک ساده، سه بعدی، نقش برجسته و غیره را تهیه نموده و با قیمت ارزان تر از بازار به صورت اینترنتی عرضه کند.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 624
نمایش همه
علاقه مندی ها ()