کاغذ دیواری سه بعدی از جمله پوسترهای با کیفیت موجود در بازار به شمار می رود. طراحی دکوراسیون مقوله ای است که برای عموم افراد حائز اهمیت می باشد و به منظور زیبایی و تنوع دکوراسیون در قسمت های مختلف ساختمان صورت می گیرد. طراحان کاغذ دیواری با گذشت زمان بر تنوع طرح های این محصول دیوارپوش افزودند، فروش کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های متنوع صورت می گیرد.

فروشگاه دیوار دکور با بررسی نیاز بازار، توانسته فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی آغاز نماید. کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری، کاغذ دیواری نقش برجسته و ... تنها برخی از محصولات دیوارپوش هستند که توسط این مجموعه در دسترس انتخاب مشتریان قرار گرفته می شوند.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی بر اساس میزان کیفیت کاغذ، ابعاد و طرح آن تعیین می شود. امروزه صنعت تولید محصولات دیوارپوش رونق یافته است و شاهد تنوع محصولات کاغذ دیواری در فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی می باشیم. خرید و نصب کاغذ دیواری سه بعدی در بخشی از نمای دکوراسیون پذیرایی و اتاق ها، می تواند فضا را دگرگون سازد و زیبایی خاص و منحربفردی به محیط ببخشد.

البته ویژگی هایی که محصولات کاغذ دیواری سه بعدی دارد، باعث ماندگاری بالای این نوع دیوارپوش نسبت به کاغذ دیواری های قدیمی شده است. داشتن قابلیت شستشو، استحکام در برابر خط و خش، نصب راحت، تنوع ابعاد، تنوع طرح و قیمت ارزان به عنوان مشخصه های فنی این محصول به شمار می روند.

برای خرید کاغذ دیواری مدرن سه بعدی ارزان می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دیوار دکور داشته باشید. سپس دیوار پوش مورد پسند خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 649
نمایش همه
علاقه مندی ها ()