پوستر دیواری از جمله پرفروش ترین محصولات دیوارپوش محسوب می شود. پوستر دیواری سبک جدیدی از محصولات کاغذ دیواری است. در گذشته تنها افراد ثروتمند که از تمکن مالی بالایی برخوردار بودند جهت تزئین نمای اتاق ها اقدام به نصب کاغذ دیواری می نمودند ولی با گذشت زمان، پیشرفت تکنولوژی موجب کاهش هزینه های تولید کاغذ دیواری شد و فناوری طراحی و تولید پوستر دیواری در سطح جهان پدیدار شد. امروزه شاهد خرید و فروش پوستر دیواری در طرح های مختلف می باشیم.

فروشگاه دیوار دکور یکی دیگر از مجموعه های عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی است. فروش پوستر دیواری در لیست محصولات دیوارپوش این مجموعه قابل مشاهده می باشد.

مهمترین ویژگی های پوستر دیواری

از مهمترین ویژگی های پوستر دیواری می توان به کیفیت بالای این محصول اشاره نمود. البته استفاده از روکش pvc بر روی کاغذِ پوستر امکان نظافت سطوح پوستر را بهتر می کند. اگر به دنبال ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون هستید، تنها با نصب پوستر دیواری سه بعدی در بخشی از فضای سالن پذیرایی، به خواستۀ خود دست پیدا کنید.

تفاوت قابل توجهی که میان کاغذ دیواری و محصولات پوستر دیواری وجود دارد، سبک طراحی و نقش و نگارهای این سبک از دیوارپوش می باشد. البته این عوامل تأثیر مستقیم بر روی قیمت پوستر دیواری گذاشته است. در حقیقت تولید محصولات دیوارپوش در طرح های متنوع و جنس های با کیفیت موجب جلب نظر افراد در رده های سنی مختلف شده است. در واقع جهت تزئین نمای دکوراسیون اتاق کودک نیز می توان از زیبایی طرح های متنوع و شکیل پوستر دیواری کودک استفاده نمود.

انتخاب طرح پوستر دیواری، نقش بسزایی در جلوۀ محیط خواهد داشت. در واقع با خرید پوستر دیواری سه بعدی با طرح های خاص، می توان ابعاد محیط را تحت تأثیر قرار داد.

در صورت تمایل به سفارش آنلاین خرید پوستر دیواری مانند خرید پوستر دیواری گل با تضمین قیمت و کیفیت می توانید از فروشگاه اینترنتی دیوار دکور دیدن فرمائید و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 739
نمایش همه
علاقه مندی ها ()