تخت دو طبقه از دیگر انواع تخت موجود در بازار به شمار می رود. هدف از طراحی و ساخت تخت خواب دو طبقه، استفادۀ بهینه از فضای موجود اتاق می باشد. همانطور که می دانید با کوچک تر شدن فضای آپارتمان، فضای اتاق ها نیز کاهش یافته است و امکان قرار دادن تخت یک نفره مجزا برای هر کدام از فرزندان در اتاق وجود ندارد. بدین وسیله والدین با خرید انواع تخت دو طبقه برای فرزندان، می توانند برای هر کدام از آنها، تخت خواب شخصی اختصاص دهند و وسیلۀ استراحت آنان را با کیفیت عالی تهیه نمایند.

فروشگاه بهسازان چوب یکی دیگر از فروشندگان لوازم چوبی خانگی در تهران فعالیت می کند. در لیست محصولات سرویس خواب این مجموعه، امکان خرید تخت دو طبقه در طرح های متنوع دخترانه و پسرانه وجود دارد.

فاکتورهای مهم انتخاب تخت دو طبقه

نکات متعددی در رابطه با انتخاب و خرید تخت دو طبقه وجود دارد که می توان به ابعاد، طرح، هارمونی رنگ و نوع متریال به کار رفته در ساخت تخت خواب اشاره نمود. جهت انتخاب انواع سرویس خواب، توجه به کیفیت بدنۀ تخت خواب از اهمیت بالایی برخوردار است.

افرادی که قصد تهیۀ تخت خواب دو طبقه را دارند، توجه به جنس نردبان و نحوۀ دسترسی به طبقۀ بالا، داشتن نرده های محافظ برای امنیت فرد در طبقۀ بالا و جنس بدنۀ تخت خواب ضرورت دارد. بدین ترتیب با اطمینان خاطر می توانید مناسب ترین تخت خواب دو طبقه را با قیمت مناسب و کیفیت بالای تهیه نمائید.

با توجه به مطالبی که بدان اشاره نمودیم، هر کدام از موارد مذکور بر روی قیمت تخت دو طبقه تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب متناسب با ردۀ سنی افراد، امکان خرید تخت با ابعاد استاندارد برای بزرگسالان و نوجوانان وجود دارد.

جهت سفارش خرید آینه کنسول و تخت دو طبقه با قیمت ارزان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب اقدام نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 758
نمایش همه
علاقه مندی ها ()