تخت دو نفره از جمله وسایل اصلی جهیزیۀ عروس به شمار می رود. افرادی که قصد خرید تخت دو نفره را دارند، توصیه می کنیم با ما همراه باشند تا با نحوۀ انتخاب سرویس خواب مناسب آشنا شوند. همانطور که می دانید تخت خواب وسیله ای است که جهت استراحت و خوابیدن از آن استفاده می شود و کیفیت بدنۀ تخت و همچنین نوع تشک نقش بسزایی در راحتی فرد خواهد داشت. بدین ترتیب هنگام خرید تخت خواب به شما پیشنهاد می کنیم، دقت و توجه بیشتری داشته باشید تا تخت دو نفره استاندارد و با کیفیتی را تهیه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب به دلیل داشتن سابقۀ طولانی در حوزۀ تهیه و توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی، در لیست محصولات فروشگاه امکان خرید تخت دو نفره جک دار و ساده را برای مشتریان فراهم نموده اند.

ویژگی های تخت دو نفره جکدار

امروزه شاهد تولید و عرضۀ تخت دو نفره در مدل های جدید می باشیم چون شرایط زندگی نسبت به گذشته تغییرات چشمگیری نموده است. بدین ترتیب تولید کنندگان سرویس خواب تلاش می نمایند متناسب با کوچک تر شدن فضای اتاق خواب، ویژگی های خاصی در طراحی تخت خواب دو نفره بوجود آورند که در نتیجۀ آن شاهد فروش تخت دو نفره جکدار در سطح بازار می باشیم.

به طور کلی تخت خواب جکدار به نحوی طراحی شده، که دارای باکس خالی در قسمت زیرین تشک است که امکان نگهداری و ذخیره سازی وسایل بی کاربرد را برای افراد فراهم می نماید. امروزه خیلی از افراد طرفدار خرید تخت دو نفره جکدار هستند که بتوانند از فضای موجود اتاق خواب، به بهترین شکل استفاده نمایند.

جهت سفارش انواع سرویس خواب و خرید تاب ریلکسی و دیگر لوازم چوبی دکوراتیو می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. با مراجعه به این فروشگاه، شما می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی محصول مورد دلخواه خود را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 925
نمایش همه
علاقه مندی ها ()