کفی تخت جکدار از دیگر انواع کفی تخت موجود در بازار به شمار می رود. امروزه خیلی از افراد از تخت به عنوان محل استراحت و خوابیدن استفاده می کنند چون با استفاده از این وسیله می توانند فضای مناسبی جهت استراحت خود و اعضای خانواده فراهم سازند. جهت خرید تخت خواب، توجه به کفی تخت از اهمیت بالایی برخوردار است، به عبارتی بدنۀ اصلی تخت را تشکیل می دهد. بنابراین برخی از افراد علاقه مند به خرید  کفی تخت جکدار  هستند چون این محصول دارای یک سری ویژگی های خاص می باشد که در ادامۀ مقاله بیشتر به آن خواهیم پرداخت.   

فروشگاه ویستا کالا چندین سال است که فعالیت خود را در زمینۀ فروش لوازم چوبی خانگی آغاز نموده است. این مجموعه متناسب با اقشار کم درآمد، با درآمد متوسط و یا بالا محصولات متنوعی را تهیه نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار می دهد.

مزایای خرید کفی تخت جکدار

از مهمترین مزایای خرید کفی تخت خواب جکدار می توان به تعبیۀ باکس خالی در قسمت زیرین تخت اشاره نمود. هدف اصلی از قرار دادن این فضا در داخل کفی تخت، موجب استفادۀ بهینه از فضای زیرین تخت شده اند. همانطور که می دانید از گذشته تا به امروز قرار دادن تخت خواب، موجب اشغال فضای زیادی از اتاق می شود و فضای زیرین تخت خواب همواره بی استفاده بود ولی در حال حاضر با ساخت کفی تخت جکدار توانسته اند مانع از این اتفاق گردند و بتوان این فضا را برای اعضای خانواده قابل استفاده نمایند. با توجه به کاهش مساحت آپارتمان های مسکونی، خرید کفی تخت جکدار با قیمت ارزان می تواند صرفۀ اقتصادی و همچنین کاربردی داشته باشد.

جهت خرید انواع تخت خواب چوبی و فلزی با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی ویستا کالا مراجعه نمائید.

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                    0992-54-55-993 

                   982166297692+ 

تلفن واتساپ: 09391352800

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 726
نمایش همه
علاقه مندی ها ()