کمد لباس از جمله وسایل مهم و کاربردی برای منزل به شمار می رود. کمد لباس به عنوان یکی از وسایل شخصی برای افراد محسوب می شود چون افراد جهت نگهداری لباس های شخصی خود از این وسیله استفاده می کنند. تولید کنندگان لوازم چوبی توانسته اند طرح های جدیدی برای ساخت کمد لباس در نظر گرفته و اجرا نمایند. کمد لباس درب لولایی و کمد لباس درب ریلی از جمله انواع کمد لباس هستند که در طرح های متنوع تولید می شوند.

فروشگاه بهسازان چوب یکی از مجموعه های بزرگ در عرصۀ فروش محصولات دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت می کند. فروش کمد لباس در لیست محصولات این فروشگاه وجود دارد و افراد مختلف می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی خود، بهترین محصول را تهیه نمایند.

فاکتورهای مهم خرید کمد لباس

اگر تمایل به خرید کمد لباس دارید، پیشنهاد می کنیم چند نکتۀ مهم که مرتبط با سایز کمد، درب کمد، شکل ظاهری (رنگ، ظاهر و مدل)، طراحی قسمت داخلی، ظرفیت و چیدمان برای لباس، امکان داخل کمد، جای آویز یا رگال و نحوۀ تفکیک کنندگی لباس در کمد لباس می شود، را مد نظر قرار دهید. فروش مبل تختخواب شو را از سایت بهسازان انجام دهید. 

با در نظر گرفتن این نکات مهم، شما می توانید متناسب با حجم وسایل شخصی خود، بهترین کمد لباس را به سبک کمد دیواری با قیمت مناسب تهیه نمائید. طراحی این وسیله کاربردی توانسته انتخاب و خرید کمد لباس را برای افراد راحت تر از قبل نماید. به عبارتی افراد تنها با خرید این نوع کمد می توانند جهت نگهداری اقلام شخصی خود اعم از لباس، کفش، اکسسوری و غیره استفاده نمایند. از این رو طراحی شکل ظاهری کمد لباس برای افراد حائز اهمیت است و نقش بسزایی در نمای دکوراسیون اتاق شخصی افراد خواهد داشت.

جهت مشاهدۀ مدل های امروزی کمد لباس و همچنین خرید اینترنتی این محصول می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 682
نمایش همه
علاقه مندی ها ()