هریک از افرادی که می خواهند سالن های آرایشی خود را طراحی کنند پوستر دیواری زیبا با طرح های آرایشی خریداری می نمایند و روی دیوار سالن نصب خواهند کرد. پوسترهای دیواری که برای آرایشگاه ها طراحی می شوند طرح های خاصی دارند و همچنین دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشند. شما می توانید از دکورافیس انواع پوستر دیواری آرایشی را خریداری کنید و در قسمت های متنوع آرایشگاه نصب نمایید. دکورافیس ارائه دهنده انواع پوستر دیواری آرایشی می باشد که پیش از خریداری آنها قادر خواهید بود نصب و اجرای پوسترها را از کارشناسان فروشگاه بپرسید تا شما را راهنمایی کنند.

نکاتی در مورد خرید پوستر دیواری آرایشگاه

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خرید پوستر دیواری مشاغل آرایشگاه باید به آن دقت داشته باشید توجه به طرح پوستر می باشد. طرح های متنوعی از پوسترهای دیواری آرایشگاه وجود دارد که برخی از آنها برای آرایشگاه های مردانه طراحی شده اند و برخی از آنها برای آرایشگاه های زنانه هستند. دکورافیس تمامی مدل های پوستر دیواری آرایشگاهی را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید با وارد شدن به سایت اینترنتی دکورافیس هر یک از مدل های متنوع پوسترهای دیواری را مشاهده کنید و سپس یکی از آنها که زیباتر می باشد و همچنین دارای طرح های خاصی هستند را خریداری نمایید.

از دیگر نکاتی که شما زمان خریداری پوستر دیواری آرایشگاه باید به آن دقت داشته باشید قیمت پوسترهای دیواری می باشد. هزینه ای که شما برای خریداری پوسترهای دیواری پرداخت می کنید به فاکتورهای متنوع ی بستگی دارد. دکورافیس تمامی پوسترهای دیواری آرایشگاه ها را با قیمت مناسب به مشتریان خود تحویل می دهد تا آنها رضایت خاطر از خریدشان داشته باشند. همچنین شما باید به خوبی بدانید که انواع پوستر دیواری آرایشگاهی در دکورافیس به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می ‌رسد که شما هر یک از روش های خرید را می‌ توانید برای تهیه پوستر های دیواری انتخاب کنید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 706
نمایش همه
علاقه مندی ها ()