کاغذ دیواری یکی از محصولات پر طرفدار است که جهت تزئین دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تولید کنندگان کاغذ دیواری با گذشت زمان تلاش نمودند با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته بتوانند بر تنوع سبک طراحی و چاپ کاغذ دیواری بیفزایند. امروزه شاهد فروش انواع کاغذ دیواری نقش برجسته، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری بافت دار و غیره علاوه بر  کاغذ دیواری ساده باشیم. هر کدام از آنها به روش های مختلفی طراحی شده اند و طرفداران خاص خود را دارند.

فروشگاه دیوار دکور یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه برحسب نیاز بازار توانسته اند موفق به عرضۀ انواع کاغذ دیواری در مدل و طرح های مختلف شوند.

خرید کاغذ دیواری جهت مدرن سازی دکوراسیون

خرید کاغذ دیواری ایدۀ مناسبی جهت مدرن سازی دکوراسیون می باشد. در صورت نیاز به طراحی فضای دکوراسیون سالن پذیرایی می توانید از تکنیک های جدید و محصولات مدرن استفاده نمائید. نصب کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک در ابعاد مختلف و طرح های متفاوت راهکار مناسبی جهت ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون به شمار می رود. اگر از یکنواخت بودن نمای دکوراسیون منزل خسته شده اید، استفاده از پوستر دیواری یا کاغذ دیواری سه بعدی می تواند زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی ببخشد.

قیمت کاغذ دیواری به جنس، ابعاد، برند و مدل آن بستگی دارد. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف می توانید مناسب ترین مدل کاغذ دیواری را انتخاب نموده و جهت تزئین نمای دکوراسیون استفاده نمائید. کاغذ دیواری مخمل، کاغذ دیواری pvc، کاغذ دیواری نان وون و ... برخی از انواع کاغذ دیواری موجود در بازار به شمار می روند. متناسب با نمای دکوراسیون می توانید از زیبایی تصاویر پوستر جهت تغییر در دکوراسیون اتاق ها، سالن پذیرایی و دیگر قسمت های ساختمان مسکونی، تجاری و اداری استفاده نمائید.

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به صورت تخصصی در حوزۀ  فروش پوستر دیواری و کاغذ دیواری فعالیت دارد و متناسب با سلایق مختلف، امکان عرضۀ انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک را فراهم نموده است.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 726
نمایش همه
علاقه مندی ها ()