اگر تنوع طلب هستید و می خواهید هر زمان که محیط دکوراسیون خسته کننده بود تغییراتی را ایجاد کنید، تابلو های تزئینی بهترین گزینه است. بنابراین باید دست به تغییرات کوچک و بزرگ بزنید تا محیطی زیبا و روحیه بخشی را ایجاد کنید. استفاده از تابلوهای چاپی بسیار  گزینه ی خوبی است. تابلوهای چاپی متفاوت از تابلو های دیگر هستند و برعکس تابلوهای نقاشی قیمت متری دارند و شما با استفاده از آن می توانید تغییرات را با کمترین هزینه اعمال کنید. شما برای انواع قسمت های یک مکان می توانید از تابلو استفاده کنید، تابلو دکوراتیو هال و پذیرایی، تابلو دکوراتیو محل کار، تابلو دکوراتیو اتاق خواب، تابلو دکوراتیو اتاق کودک، تابلو دکوراتیو آشپزخانه و... از انواع تابلو ها می باشد.

خرید تابلو

خرید تابلو را از فروشگاه های معتبر انجام دهید. تابلو ها توسط فروشندگان مختلفی به فروش می رسد که برای خرید می توانید به معتبرترین فروشگاه ها مانند دکورآفیس مراجعه کنید. فروشگاه دکورآفیس با سال ها فعالیت حرفه ای خود در فروش انواع تابلو های دکوراتیو ، توانسته بهترین تابلو ها را به فروش برساند و به دلیل فروش مستقیم محصولاتش ، قیمت های بسیار عالی را در نظر گرفته بنابراین به سایت دکور آفیس مراجعه کنید و تابلو ها را مشاهده نمایید.

دکوراسیون مهم ترین قسمت یک مکان بوده و  یک دکوراسیون خوب تا حد بالایی بر روی روحیه افراد تاثیرات مثبتی دارد. افراد زیبایی را دوست دارند و به دنبال لوازم زیبا و جذاب هستند، حال از کنار هم قرار گرفتن لواز زیبا و هماهنگ می توان دکوراسیون را ایجاد کرد که مورد رضایت افراد باشد و ترکیبی از احساسات و ذوق و سلیقه ی آن فرد باشد. در دکوراسیون لوازم مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. تابلو ها مانند تابلو عکس از لوازم بسیار مهمی هستند که با استفاده از آن می توان یک دکوراسیونی زیبا را داشت.

 فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 588
نمایش همه
علاقه مندی ها ()