تابلو دکوراتیو از جمله تابلوهایی است که با طراحی فوق العاده زیبا و جذاب چشم هر بیننده ای را مسحور می کند. با گذشت زمان بر تنوع محصولات دکوراسیون داخلی افزوده شده است چون افراد علاقه مند به هنر و خلاقیت توانسته با ذوق و قریحه وسایل متنوعی را تولید و روانۀ بازار نمایند. فروش تابلو دکوراتیو نیز جزء این دسته از اقلام به شمار می آیند. تابلو به عنوان یکی از اولین وسایلی است که انسان ها در ابتدا برای ایجاد زیبایی و یا به یاد آوردن خاطرات و مشاهدۀ تصاویر زیبا و متنوع بر روی دیوار نصب می نمودند. هر چه افراد نسبت به تجهیزات پیرامون خود اطلاعات بیشتری کسب می نمود، می توانست بر تنوع تابلوهای دکوراتیو و هنری که خلق می کنند، بیفزایند.

فروشگاه دکور آفیس نیز در عصر حاضر به عنوان یکی از مراکز توزیع تجهیزات دکوراسیون، توانسته است امکان خرید انواع تابلو دکوراتیو، تابلو نقاشی، تابلو پارچه ای، تابلو مذهبی و غیره را برای افراد مختلف فراهم سازد.

فروش تابلو دکوراتیو مدرن

امروزه جهت ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون ساختمان نیاز نیست هزینۀ زیادی صرف نمائید چون با خرید یک سری وسایل دکوراتیو می توانید تغییرات زیبایی بوجود آورید که جذاب و در عین حال کاربردی باشد. فروش تابلو دکوراتیو مدرن جزء یکی از این موارد به شمار می رود و امروزه افراد زیادی خواستار خرید چنین محصولات متنوعی می باشند. تابلو دکوراتیو را می توان در ابعاد و طرح های متنوع تهیه نمود و از آن برای تزئین دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، اتاق میهمان و همچنین مجموعه های تجاری و اداری استفاده نمود.

قیمت خرید تابلو دکوراتیو به عوامل متعددی از قبیل ابعاد، جنس، طرح و مدل آن بستگی دارد.

در صورتی که قصد خرید تابلو دکوراتیو به سبک مدرن و یا کلاسیک ارزان را دارید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس نیز داشته باشید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()