تابلو از جمله پرکاربردترین وسایلی است که جهت تزیین و ایجاد تنوع در نمای داخلی بر روی دیوار قرار می گیرد. از همان ابتدا که انسان به کارهای هنری علاقه مند شد، طراحی و ساخت تابلو را به عنوان یک اثر هنری مد نظر قرار دادند که در نتیجۀ آن توانستند موفق به طراحی تابلو نقاشی شوند و از آن جهت زیبا نمودن فضای اتاق نشیمن و هر مکان دیگری استفاده نمایند. در واقع ابتدای پیدایش اثر هنری تابلو، تابلو نقاشی با متریال زغال، سیاه قلم، رنگ روغن، مداد رنگی و بعدها رنگ آکریلیک، پاستل و غیره طرفداران زیادی در سطح جهان پیدا کرد چون هنرمندان می توانستند متناسب با ذوق هنری شخصی که از آن برخوردار بودند، طرح های متنوع و جذابی را بر روی بوم نقاشی ترسیم نمایند و در معرض دید مخاطبان قرار دهند.

با توجه به کاربرد گسترده ای که تابلوی دیواری را می توان جهت تنوع بخشیدن به نمای دکوراسیون استفاده نمود، فروشگاه دکور آفیس نیز در لیست محصولات خود، امکان خرید انواع تابلو در طرح و مدل های متنوع و جذاب را برای مشتریان فراهم نموده است. جهت مشاهدۀ تابلوهای تزیینی می توانید به وب سایت دکور آفیس مراجعه نمائید.

موارد مهم در تعیین قیمت تابلو

ابعاد، جنس تابلو و متریال به کار رفته در ساخت تابلو از موارد مهم در تعیین قیمت تابلو به شمار می روند. اگر علاقه مند به خرید تابلو دکوراتیو جهت تزیین نمای دکوراسیون منزل می باشید، می توانید متناسب با توان مالی و فضایی که در اختیار دارید، مناسب ترین تابلو را با قیمت مناسب تهیه نمائید. چرا که تابلو نقاشی، تابلو تزیینی، تابلو دکوراتیو، تابلو معرق و ... برخی از مدل های متنوعی از سبک طراحی و ساخت تابلو محسوب می شوند.

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 648
نمایش همه
علاقه مندی ها ()