خرید کاغذ دیواری به تنهایی می تواند تغییر در فضای دکوراسیون بوجود آورد چون به عنوان وسیله ای برای پوشش دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود. اگر علاقه مند به نوسازی ساختمان و یا ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل خود می باشید، می توانید با  خرید کاغذ دیواری طرح دار به زیبایی نما بیفزایید. کاغذ دیواری از جمله منسوجاتی است که از مواد نان وون تشکیل شده است. در واقع مواد نان وون که با عنوان پارچه بدون بافت نامیده می شود، از مخلوط الیاف فیبر سلولوزی بلند و الیاف نساجی ساخته می شوند و در نهایت با استفاده از مواد آکریلیک تقویت و همراه با رنگدانه های مشخص یک نوع تاری بلندی را ایجاد می کنند.

فروشگاه دکور آفیس از جمله فروشگاه های معتبر در حوزۀ پخش تجهیزات دکوراسیون در تهران فعالیت خود را تأسیس نمود و در حال حاضر توانسته شرایط ایده آل جهت خرید انواع کاغذ دیواری و پوستر را در طرح های جدید امروزی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی برای مشتریان فراهم نمایند.

خرید کاغذ دیواری قابل شستشو

خرید انواع کاغذ دیواری مانند خرید کاغذ دیواری ایرانی قابل شستشو موجب راحتی افراد گردیده است چون نظافت سطوح کاغذ دیواری با استفاده از دستمال مرطوب به راحتی صورت می گیرد. در واقع لکه های ایجاد شده بر روی سطح کاغذ دیواری به بافت کاغذ نفوذ نمی کند چون دارای روکش از جنس pvc و این مسئله موجب نظافت آسان سطح این نوع دیوارپوش می شود.

همچنان خیلی از افراد علاقه مند به خرید کاغذ دیواری نقش برجسته با طراحی جدید و امروزی هستند چون از ترکیب رنگی متنوع جهت طراحی و چاپ کاغذ دیواری استفاده می شود. امروزه می توان از زیبای این نوع دیوارپوش جهت پوشش یک وجه از دیوار نمای داخلی ساختمان استفاده نمود.

برای سفارش غیر حضوری انواع دیوارپوش از جمله کاغذ دیواری می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دکور آفیس اقدام نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()