کاغذ دیواری سه بعدی از دیگر لوازم دکوراتیو به شمار می رود. در واقع نصب دیوارپوش به تنهایی می تواند جهت تزئین و ایجاد تغییر در دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته شود. با بهره گیری از تجهیزات و لوازم دکوراتیو می توان زیبایی خاص و فوق العاده جذاب در دکوراسیون بوجود آورد. چندین سال است که فروش کاغذ دیواری سه بعدی توانسته تحولی بزرگ در فضای دکوراسیون بوجود آورد. استفاده از این فرصت به افراد کمک می کند که بتوانند بر زیبایی و تنوع دکوراسیون بیافزایند.

فروشگاه دکور آفیس با سالها کسب تجربه توانسته است بر تنوع محصولات دکوراسیون داخلی فروشگاه بی افزاید و بدین ترتیب افرادی که قصد ایجاد تغییر و تحول در نمای دکوراسیون ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری دارند، می توانند جهت تهیه تجهیزات دکوراسیون داخلی به این فروشگاه مراجعه نمایند.

آشنایی با ویژگی کاغذ دیواری سه بعدی

داشتن روکش PVC  برای کاغذ دیواری سه بعدی موجب افزایش استحکام بالا، نظافت آسان و ثبات طرح این محصول شده است. بدین ترتیب خیلی از افراد علاقه مند به خرید این سبک از تجهیزات دکوراسیون داخلی هستند. به طور کلی هر کدام از این تجهیزات دکوراسیون داخلی می تواند بر زیبایی نمای داخلی ساختمان افزوده و موجب جلب نظر بینندگان شود.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های مختلفی چون مناظر طبیعی، گل و گیاه، شکوفه های بهاری، تلفیق تصاویر و خط نستعلیق، تصاویر چهره، تصاویر انتزاعی، مذهبی، طرح مشاغل و ... صورت می گیرد. به واسطه این نوع تجهیزات دکوراسیون داخلی می توان تغییرات چشمگیری در نمای دکوراسیون بوجود آورد. فروش پوستر دیواری کودک را از سایت انجام دهید. 

فروشگاه  دکور آفیس چندین سال است که کسب و کار خود را در حوزه فروش لوازم دکوراسیون آغاز نموده است. لذا جهت جلب رضایت مشتریان توانسته اند شرایط مناسبی جهت خرید اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی و دیگر محصولات فروشگاه را فراهم سازند. 

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 771
نمایش همه
علاقه مندی ها ()