پارکت مقاومت بسیار زیادی نسبت به کفپوش های چوب قدیمی دارد. بنابراین به سادگی می توان در مکان هایی که دارای رطوبت می باشند از آنها استفاده نمود. در نظر داشته باشید که پارکت های چوبی به هیچ عنوان نباید با آب تماس داشته باشند و از برخورد با عوامل فیزیکی بیرونی نیز باید دور باشند. فروش پارکت به سبب کیفیت بالا و عایق بودن، در مکان های گوناگونی می توان آنها را نصب نمود حتی در محیط های اداری که شستشو به صورت روزانه و به کرات انجام می شود. در واقع این نوع پارکت ها با نام پارکت ضد آب شناخته می شوند.

تمامی اجناسی که در خصوص کفپوش ها از فروشگاه دکور آفیس خریداری می کنید تماماً اورجینال و اصل می باشند و این ویژگی باعث شده است که ظرف مدت کوتاهی این مجموعه بسیار معروف و محبوب شود.

قیمت انواع پارکت

یکی دیگر از ویژگی‌های این مجموعه، هزینه های بسیار منطقی و نازل آن می باشد، در واقع به ندرت می توانید از مراکز دیگر کفپوش ها را با قیمت های نزدیک به قیمت های این مجموعه تهیه کنید. در نظر داشته باشید که دستمزد اجرا و نصب پارکت ها در فروشگاه دکور آفیس برای مشتریان کاملا مقرون به صرفه و متناسب با درآمد اقشار مختلف جامعه می باشد. برای خرید پارکت لمینت چینی به سایت مراجعه کنید. 

همانطور که در مطالب بالا اشاره نمودیم پارکت نسبت به کفپوش های ساده تفاوت هایی دارند به همین جهت مکان‌ هایی که از آنها استفاده می شود و همچنین شرایط استفاده از آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. از دیگر ویژگی های پارکت، نصب آسان و راحت این نوع کفپوش می باشد ولی باید در نظر داشت کف زمین خشک، صاف و تمیز باشد تا بتوان کفپوش پارکت را نصب نمود.

برای مشاهدۀ برخی از مدل های رایج کفپوش پارکت ایرانی و خارجی می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 762
نمایش همه
علاقه مندی ها ()