کاغذ دیواری از اولین وسایلی است که به عنوان تزئین در نمای منزل مورد استفاده قرار می گرفت و با گذشت زمان مجموعه های تولید کننده تلاش نمودند بر تنوع و کیفیت این محصول بیفزایند. این مسئله موجب شد تا افراد مختلف بتوانند از این امکان جهت تغییر در نمای قسمت های مختلف ساختمان استفاده نمایند. با گذشت زمان بر تنوع تکنیک های چاپ کاغذ دیواری افزودند و بدین ترتیب شاهد عرضۀ انواع کاغذ دیواری در طرح های متنوع و زیبا می باشیم.

فروشگاه دکور آفیس با امکاناتی که فراهم نموده است، در حال حاضر توانسته اند شرایطی مناسب جهت فروش کاغذ دیواری، پوستر دیواری، پارکت و دیگر وسایل دکوراتیو تزئینی را با برندهای متعبر تأمین نموده و با قیمت مناسب به فروش برسانند.

خرید کاغذ دیواری سفارشی

همانطور که بدان اشاره نمودیم، فناوری چاپ کاغذ دیواری نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است در همین راستا امکان تبدیل تصاویر به کاغذ دیواری ساده و یا سه بعدی برای مجموعه های تولید کنندۀ پوستر دیواری فراهم می باشد. از این رو افرادی که در کسب و کار خاصی فعالیت می کنند و یا تمایل به ایجاد تغییرات قابل توجه و خاص در نمای منزل و یا محیط کاری خود می باشند، می توانند درخواست کاغذ دیواری سفارشی داشته باشند. استفاده از این امکان به افراد اجازه می دهد که بتوانند متناسب با سلیقۀ شخصی خود، تغییرات قابل توجهی در دکوراسیون ساختمان بوجود آورند. در این صورت فضای دکوراسیون را از حالت یکنواختی خارج نموده و بتوان بر صمیمیت افراد افزود. استفاده از کاغذ دیواری با طرح های شاد و فرح بخش می تواند یکنواختی محیط را از بین ببرد و افراد احساس بهتری نسبت به پیرامون خود داشته باشند.

در صورت نیاز به  خرید کاغذ دیواری خاص سفارشی مناسب برای سالن پذیرایی منزل و یا محیط اداری و تجاری می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 630
نمایش همه
علاقه مندی ها ()