کاغذ دیواری یکی از اولین وسایلی است که می توانستند بر روی دیوار چسبانده و زیبایی خاصی به محیط ببخشند. با توجه به استقبالی که از این محصول شد، با گذشت زمان بر تنوع سبک طراحی و چاپ این نوع دیوارپوش افزودند. بدین ترتیب تولید کنندگان  کاغذ دیواری ، این محصول را در طرح های متنوع و شکیل تولید و روانۀ بازار نمودند. کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری نقش برجسته سه دسته بندی اصلی از این محصول می باشند که با طرح های متنوعی چاپ و به بازار عرضه می شوند. در ادامه بیشتر به ویژگی و معرفی طرح های مختلف آن می پردازیم.

فروشگاه دکور آفیس سال های متوالی است که به فعالیت خود در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی ادامه می دهد. این مجموعه با بهره گیری از پرسنل مجرب و همچنین تأمین محصولات با کیفیت توانسته است نیاز مشتریان را در حوزۀ طراحی دکوراسیون داخلی تأمین نمایند.

فروش کاغذ دیواری پذیرایی

امروزه خیلی از افراد علاقه مند به نصب کاغذ پوستر بر روی دیوار می باشند، تا بدین ترتیب بتوانند تغییرات چشمگیری در نمای داخلی اتاق ها، سالن پذیرایی، اتاق کار، راهرو، لابی و هر محیط دیگری ایجاد نمایند. استفاده بجا و درست از وسایل دکوراتیو به راحتی می تواند باعث تغییر و تحول در فضای دکوراسیون ساختمان مسکونی، تجاری و یا اداری شود. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم با خرید کاغذ دیواری طرح شکوفه زیبایی دکوراسیون سالن پذیرایی را دو چندان نمائید. امروزه در انتخاب و خرید کاغذ دیواری و پوستر خلاقیت زیادی نهفته است چون مجموعه های تولید کنندۀ محصولات دیوارپوش با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته توانسته اند بر تنوع و کیفیت محصولات دکوراتیو بیافزایند.

جهت خرید کاغذ دیواری سفارشی مانند خرید کاغذ دیواری ایرانی می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و محصول مورد پسند خود را به صورت آماده و یا سفارشی با قیمت ارزان تهیه نمائید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 640
نمایش همه
علاقه مندی ها ()