پارکت در واقع یک نوع پوشش است که جنس آن از چوب می باشد و عموماً برای کف داخلی ساختمان های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این فرآیند بدین شکل انجام می گیرد که قطعات کفپوش را به شکل موازی در راستاییکدیگر جفت می کنند و این کار را تا زمانی که کف ساختمان کاملاً پوشیده شود تکرار می کنند.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در عرصۀ فروش لوازم دکوراتیو خانگی از جمله انواع کفپوش چون پارکت ، دیوارپوش چون کاغذ دیواری و دیگر محصولات در تهران به فعالیت خود ادامه می دهند.

علت محبوبیت کفپوش پارکت

بی‌تردید کفپوش های پارکت یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین نوع کفپوش ها می باشند و با ظاهری که دارند می تواند بسیار چشم نواز واقع شوند. همچنین استفاده از کفپوش ها در طراحی های مد روز مقبولیت خاصی دارد. پارکت ها در زمره سالم ترین، بهداشتی ترین و پاکیزه ترین کفپوش های جهان شناخته می شوند. به لحاظ اقتصادی این کفپوش ها ایجاد ارزش افزوده خواهند کرد زیرا در هنگام فروش ملک بهای آن را چندین برابر خواهند نمود. بنابراین می توان آن را به عنوان یک سرمایه و نه یک کالای مصرفی نگاه کرد.

امروز پارکت ها دارای سایز و ابعاد گوناگونی هستند و به دلیل اینکه از متریال های پلاستیکی در ساخت آن ها بهره گیری کرده اند حشرات موذی و موریانه ها نمی‌ توانند پوسیدگی و خورندگی در آنها ایجاد نمایند. البته در نظر داشته باشید که یکی از مناسب ترین و بهترین کفپوش ها برای سازه های مسکونی مشتقات چوب و خود چوب می باشد. اما پارکت های ضد آب یا همان پارکت لمینت نیز دارای ویژگی های خاصی داشته می باشند.

برای سفارش اینترنتی پارکت مانند خرید پارکت لمینت ترکیه می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه کنید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 747
نمایش همه
علاقه مندی ها ()