پوستر دیواری یکی از محصولات زیبا و چشم نواز جهت تزئین نمای دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. پوستر دیواری جزء محصولات جدید کاغذ دیواری است که بر روی دیوار چسبانده می شود. با استفاده از این محصول می توان زیبایی دکوراسیون را دو چندان نمود و تغییرات خاص و ویژه ای بوجود آورد. امروزه خیلی از افراد از خرید پوستر دیواری  استقبال می کنند چون طراحی متفاوتی نسبت به کاغذ دیواری های قدیمی دارند. در ادامۀ مقاله به ویژگی های بارز این نوع دیوارپوش خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید که اطلاعات بیشتری نسبت به این محصول پرفروش بدست آورید.

فروشگاه دکور آفیس یکی از جمله فروشگاه های موجود در سطح شهر است که تلاش نموده فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ فروش لوازم دکوراسیون داخلی از جمله محصولات دیوارپوش، کفپوش، سقف مجازی، تابلو و غیره همچنان با موفقیت ادامه دهد. این مجموعه پس از بررسی بازار سعی در عرضۀ بروزترین محصولات دکوراسیون از جمله انواع پوستر دیواری سه بعدی، آسمان مجازی و محصولاتی از این قبیل گردند.

فروش انواع پوستر دیواری با کیفیت

امروزه می توانید به راحتی متناسب با هر نوع سبک دکوراسیون داخلی، انواع وسایل با کیفیت و متنوعی را تهیه نموده و جهت تزئین نمای دکوراسیون از آن استفاده نمائید. فروش کاغذ دیواری سه بعدی یا همان پوستر دیواری توانسته است در سال های اخیر تحولی بزرگ در صنعت طراحی دکوراسیون بوجود آورد. امروزه تولید کنندگان محصولات دیوارپوش تلاش می کنند بر مبنای خلاقیت و نوآوری چاپ پوستر دیواری، محصولات متنوع و زیبایی را تولید نموده و امکان ایجاد تغییرات منحصربفردی را برای افراد فراهم سازند.

جهت راهنمایی و خرید جدیدترین محصولات پوستر دیواری مدرن و لوکس مانند خرید پوستر دیواری مشاغل با قیمت ارزان و مقرون به صرفه می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 696
نمایش همه
علاقه مندی ها ()