پوستر دیواری کودک همان کاغذ دیواری سه بعدی با طرح کودکانه است که جهت تزئین نمای دکوراسیون اتاق کودکان طراحی شده اند. امروزه والدین تلاش می کنند پیش از تولد نوزادان بتوانند اتاق اختصاصی برای بچه ها طراحی کنند. از این رو خرید پوستر دیواری کودک با طرح های جذاب کودکانه و فانتزی می تواند زیبایی خاص و فوق العاده ای به نمای دکوراسیون ببخشد. البته تولید کنندگان محصولات دیوارپوش تلاش نموده اند متناسب با سلایق کودکان، بتوانند انواع پوستر دیواری کودک را طراحی نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

فروشگاه دیوار دکور چندین سال است که توانسته فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراتیو آغاز نماید. از این رو در لیست محصولات دیوارپوش این مجموعه می توان انواع پوستر دیواری سه بعدی طرح کودک با تصاویر شخصیت های کارتونی خریداری نمود.

فروش پوستر دیواری کودک دخترانه و پسرانه

امروزه والدین می توانند متناسب با جنسیت فرزندان خود، بهترین طرح پوستر دیواری را انتخاب نموده و با قیمت ارزان تهیه نمایند. با توجه به اینکه کودکان زمان زیادی را در اتاق خود می گذرانند، از این رو دیزاین دکوراسیون می تواند تأثیر مستقیم بر روی روحیات فرد داشته باشد. بنابراین متناسب با شخصیتی که کودکان داشته و علاقه مند به برنامه انیمیشنی خاص هستند، می توانید با خرید و نصب پوستر دیواری کودک شخصیت کارتونی مورد علاقۀ فرزندتان بر روی دیوار، حس خوشایند و استقلال پذیری را برای آنان بوجود آورید.

پوستر دیواری کودک دخترانه بیشتر دارای رنگ های شاد صورتی و دخترانه می باشد. علاوه بر آنکه شخصیت های کارتنی دخترانی چون صوفیا، پرنسس، سفید برفی و غیره بر روی پوستر چاپ می شود. این در حالی است که بر روی پوستر دیواری کودک پسرانه شخصیت های قهرمان پسر، ماشین و مورادی از این قبیل چاپ می شود.

اگر علاقه مند به مشاهده و خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری کودک هستید می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دیوار دکور داشته باشید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 824
نمایش همه
علاقه مندی ها ()