کاغذ دیواری سه بعدی متفاوت از کاغذهای دیواری قدیمی چاپ می شوند. طراحی نمای دکوراسیون برای عموم مردم از اهمیت بالایی برخوردار است چون تأثیر مستقیم بر روی روحیات و حال و هوای افراد دارد. از نظر روانشناسی هر چه پیرامون افراد شلوغ تر باشد موجب درگیری ذهن می شود و این مسئله تأثیر منفی بر افکار فرد خواهد داشت ولی دکوراسیون خلوت و وجود تصاویر زیبا در نمای دکوراسیون می تواند تداعی کنندۀ حس خوشایند و فرح بخش برای افراد شود. فروش کاغذ دیواری سه بعدی با طرح مناظر طبیعی، تصاویر گل و گیاه، تصاویر اشکال هندسی و غیره زیبایی دکوراسیون را دو چندان می کند.

فروشگاه دیوار دکور بیش از یک دهه است که فعالیت خود را در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراتیو دیوارپوش آغاز نموده است و به منظور توسعۀ محصولات موجود در فروشگاه، انواع کاغذ دیواری سه بعدی را به لیست محصولات این مجموعه اضافه نمایند.

اهمیت خرید کاغذ دیواری سه بعدی

اهمیت خرید کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل چاپ خاص و منحصربفرد این محصول می باشد. در واقع به عنوان یک اثر هنری بدان توجه می شود و جلوه ای زیبا و غیر قابل وصف به نمای دکوراسیون می بخشد. به عنوان مثال نصب کاغذ دیواری سه بعدی طرح شکوفه های بهاری با برگ های طلایی می تواند چگونه تغییر در محیط بوجود آورد. همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، خاص بودن دیوارپوش کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل واقعی جلوه دادن تصاویر است و به طور مستقیم ذهن بیننده را درگیر خود می کند.

تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی متشکل از چاپ یک تصویر کامل می باشد و این یک تکه بودن زیبایی و خاص بودن این محصول را نسبت به دیگر انواع کاغذ دیواری بیشتر به بیننده نشان می دهد.

جهت خرید پوستر دیواری سه بعدی می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 843
نمایش همه
علاقه مندی ها ()