تابلو نقاشی از اولین تابلوهایی است که توسط افراد هنرمند و خلاق با متریال مختلف کشیده شده و به منظور تزیین بر روی دیوار قرار داده می شد ولی با گذشت زمان توانستند بر تنوع سبک های ساخت تابلو بیافزایند و بدین وسیله شاهد فروش انواع تابلو تزییینی، تابلو دکوراتیو، تابلو مذهبی، تابلو برجسته و غیره باشیم. مقصود از تابلو نقاشی ، به تابلوهایی گفته می شود که با استفاده از آب رنگ، مداد رنگی، سیاه قلم، رنگ اکریلیک، رنگ روغن و غیره تصاویر مختلفی را بر روی بوم نقاشی ترسیم می نمایند. فروش تابلو نقاشی و یا تابلوهای تزیینی طرفداران خاص خود را داشته و به همواره جهت جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون پذیرایی، اتاق ها، راهرو و غیره بر روی دیوار قرار گرفته می شوند.

فروشگاه دکور آفیس بر حسب نیاز بازار و مصرف کنندگان، فروش تابلو تزئینی را به عنوان یکی از اقلام مهم در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی می داند و به همین منظور در لیست محصولات مجموعۀ خود، امکان خرید انواع تابلو تزیینی و همچنین سبک های مختلف تابلو نقاشی را قرار داده است.  

خرید تابلو نقاشی و تابلو تزیینی ارزان

نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید تابلو نقاشی و دیگر سبک های یک اثر هنری تابلو وجود دارد، وجود خلاقیت در آثار هنری موجب شده امروزه شاهد فروش انواع تابلو نقاشی در طرح های متنوع و خلاقانه باشیم. بدین وسیله اشخاص متناسب با بودجه و سلایق مختلف به راحتی می توانند با قیمت مناسب،  تابلو تزیینی و یا تابلو نقاشی مورد نظر خود را تهیه نمایند. به طور کلی قیمت تابلو زیینی به متریال به کار رفته در ساخت تابلو بستگی دارد. اگر علاقه مند به ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون پذیرایی می باشید، می توانید تنها با خرید تابلو نقاشی ارزان این زیبایی را در نمای داخلی بوجود آورید.

جهت مشاهدۀ انواع تابلو و سفارش تابلو نقاشی و یا تابلو تزیینی می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 741
نمایش همه
علاقه مندی ها ()