خرید پارکت بر اساس فاکتورهای متعددی انجام می گیرد و افراد مختلف می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی و توان مالی که از آن برخوردار هستند، محصولات متنوع دکوراتیو چون پارکت و انواع تابلو دکوراتیو را با قیمت ارزان تهیه نمایند. خرید و فروش پارکت با برندهای ایرانی و خارجی در سطح بازار صورت می گیرد. هر کدام از آنها دارای طرح و رنگبندی متفاوت از یکدیگر می باشند و تمایز قابل توجهی از نظر جنس و کیفیت در محصولات کفپوش پارکت می توان مشاهده نمود. خرید تابلو دکوراتیو و نصب آن بر روی دیوار می تواند زیبایی دکوراسیون را بهبود ببخشد.

فروشگاه دکور آفیس با اطلاعات جامعی که در حوزۀ تأمین تجهیزات دکوراسیون داخلی دارد، امروزه توانسته محصولات متنوعی چون انواع تابلو دکوراتیو، انواع پارکت، دیوارپوش و غیره را در طرح های زیبا، جذاب و مدرن تهیه نموده و در اختیار مشتریان قرار دهد.

اهمیت خرید پارکت با کیفیت و تابلوهای دکوراتیو مجلل

پایۀ اصلی کفپوش پارکت از چوب طبیعی ساخته شده است ولی به دلیل مقاومت پایین آن نسبت به جذب رطوبت و آب، تولید کنندگان کفپوش پارکت، توانستند موفق به تولید انواع پارکت لمینت با مغزی چوب فشردۀ hdf با روکش pvc شوند، که موجب افزایش مقاومت پارکت نسبت به شرایط محیطی و نفوذپذیری آب شده است. علاوه بر آنکه مقاومت بالایی نسبت به ضربه و خط و خش دارند. از این رو خیلی از افراد طرفدار خرید پارکت در طرح های شیک و مجلل می باشند. علاوه بر آنکه برای ایجاد تغییرات بیشتر در نمای داخلی دکوراسیون اقدام به خرید تابلو دکوراتیو مجلل و ارزان می نمایند.

قیمت خرید پارکت  و تابلو دکوراتیو به برند، طرح و کیفیت آن بستگی دارد. متناسب با سبک دکوراسیون داخلی، می توانید با قیمت ارزان پارکت لمینت ضد آب و تابلوهای دکوراتیو متنوعی را خریداری نمائید.

جهت مشاهدۀ طرح های متنوع تابلو دکوراتیو و خرید اینترنتی پارکت می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 807
نمایش همه
علاقه مندی ها ()