تابلو یکی از مهمترین وسایلی است که جهت تزئین نمای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. تابلوها در اشکال مختلف طراحی و به فروش رسانده می شوند. از این رو شما می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی که دارید، با قیمت ارزان و کیفیت بالا، آنها را تهیه نمائید. نصب تابلو بسیار راحت صورت می گیرد و به همین دلیل عموم افراد جهت تغییر در نمای دکوراسیون از زیبایی تابلوهای نقاشی، تابلوهای برجسته و غیره در ابعاد کوچک و بزرگ و یا به صورت چند تکه ای تهیه نموده و بر روی دیوار نصب می کنند. از این رو خرید  تابلو به عنوان یکی از وسایل محبوبی است که برای زیبایی دکوراسیون از مزایای آن استفاده می نمایند.

فروشگاه دکور آفیس یکی دیگر از فروشگاه های بزرگ در حوزۀ فروش لوازم دکوراسیون داخلی ساختمان در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است و همواره تلاش دارد متناسب با نیاز بازار بتواند بر تنوع محصولات فروشگاه بیافزاید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته با تأمین انواع تابلو نقاشی، تابلو دکوراتیو، تابلو مذهبی و غیره، امکان خرید تابلو با قیمت ارزان و ابعاد مختلف را برای مشتریان فراهم نماید.

موارد مهم خرید تابلو  

همانطور که می دانید تابلو به عنوان یک وسیلۀ تزئینی در نمای دکوراسیون به کار برده می شود و در ابعاد مختلف می توان بر روی دیوار نصب نمود. باید توجه داشته باشید، هنگام خرید تابلو، تنها سلیقۀ شخصی خود را ملاک انتخاب قرار ندهید بلکه ابعاد دیوار، رنگ آمیزی دیوار و سبک چیدمان تجهیزات دکوراسیون را در نظر داشته و سپس اقدام به خرید تابلو دکوراتیو مورد نظر خود نمائید. بدین ترتیب می توانید تجربۀ خرید بهترین تابلو را داشته باشید.

جهت خرید انواع تابلو مدرن و کلاسیک مانند خرید تابلو برجسته در طرح های متنوع و جذاب می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید و سپس با قیمت ارزان و کیفیت بالا این وسیلۀ تزیینی را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()