کاغذ دیواری سه بعدی از طرح های جدید محصول دیوارپوش به شمار می رود. این نوع کاغذ دیواری علاوه بر آنکه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قابل شستشو می باشد، از طرح های زیبا و فوق العاده جذاب برخوردار است. با استفاده از این محصول می توان زیبایی دکوراسیون را دو چندان نمود و تغییرات قابل توجهی جهت تغییر در دکوراسیون داخلی بوجود آورد. امروزه خیلی از افراد علاقه مند به خرید کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های زیبا جهت بهبود وضعیت نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، محیط آشپزخانه، اتاق میهمان و غیره می باشند.

فروشگاه دکور آفیس با علم به اینکه امروزه بیش از گذشته به صنعت طراحی دکوراسیون داخلی توجه می شود، در لیست محصولات فروشگاه تلاش می کند، تجهیزات با کیفیت متنوعی اضافه نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهد. با در اختیار داشتن کادر پرسنل مجرب در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی، قادر به راهنمایی تخصصی مشتریان گرامی هنگام خرید کاغذ دیواری، پوستر، پارکت و دیگر محصولات فروشگاه می باشند.

کاغذ دیواری سه بعدی طرح برجسته

نکتۀ مهمی که در رابطه با طراحی کاغذ دیواری سه بعدی طرح برجسته وجود دارد، به دلیل ماهیت 3D که از آن برخوردارد، حالت واقعی تصاویر را برای انسان تداعی می کند و برجسته بودن آنها جلوه ای خاص به نمای دیوارپوش می بخشد. چند سال اخیر خیلی از افراد علاقه مند به تزئین و ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی می باشند تا بدین وسیله بتوانند حال و هوای محل سکونت و یا کار خود را بهبود بخشیده و از یکنواختی خارج نمایند. برای خرید پارکت به سایت مراجعه کنید. 

با توجه به این نظر و دیدگاهی که افراد نسبت خرید لوازم دکوراسیون داخلی دارند، فروشگاه اینترنتی دکور آفیس جهت گسترش تنوع محصولات فروشگاه، تلاش می کند شیک ترین انواع دیوارپوش کاغذ دیواری تهیه نموده و با تنوع بالا و قیمت ارزان به فروش برساند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()