کاغذ دیواری سه بعدی یکی از محصولاتی است که جهت تزئین نمای دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. چندین سال است که خرید کاغذ دیواری سه بعدی توانسته تحولی بزرگ در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی بوجود آورد. به عبارتی امکان اجرای دیزاین دکوراسیون را با قیمت ارزان، کیفیت بالا و زیبایی لوکس و مدرن فراهم سازد. با این تفاسیر خیلی از افراد علاقه مند و شیفتۀ نصب پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری سه بعدی در نمای داخلی قسمت های مختلف ساختمان می باشند.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در صنعت فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی و دکوراتیو در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه تلاش نموده بر حسب سرمایه گذاری که انجام داده است، بتواند با تأمین انواع کاغذ دیواری سه بعدی، محصولات متنوعی را در دسترس انتخاب مصرف کنندگان واقعی با قیمت ارزان قرار دهد.

خرید پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی

همانطور که می دانید قسمت سالن پذیرایی مهمترین و حساس ترین بخش ساختمان محسوب می شود. به عبارتی هر شخصی که از درب وارد منزل می شود، در قسمت اتاق نشیمن قرار می گیرد. بنابراین برای عموم افراد تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی از اهمیت بالایی برخوردار است. خرید پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی برای پشت تلویزیون، پشت مبلمان، کنار کتابخانه و یا بخشی از سالن پذیرایی می تواند زیبایی دکوراسیون محیط را دو چندان نمود. به طور کلی ایجاد تغییرات تصویری در نمای دکوراسیون می تواند حال و هوای خوبی به افراد دهد و حس فرح بخش، سر زندگی و خاص بودن محیطی که در آنها حضور دارند را تداعی کند. فروش پوستر دیواری کلاسیک از طریق سایت انجام می گیرد.

با وجود تنوع محصولات دیوارپوش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا، بهترین کاغذ دیواری سه بعدی لوکس و زیبا را سفارش دهید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 667
نمایش همه
علاقه مندی ها ()