کاغذ دیواری سه بعدی از دیگر محصولات دیوارپوش در سطح جهانی محسوب شده و با تکنیک های جدید طراحی و چاپ می شوند. هنگام طراحی و چاپ کاغذ دیواری سه بعدی از برنامه های گرافیکی پیشرفته ای استفاده می شود که امکان طراحی حرفه ای 3D را با اعمال سایه و روشن های ظریف در قسمت های مختلف تصاویر، امکان خلق تصاویر واقعی را محقق می سازد. در نهایت با استفاده از دستگاه های چاپ مدرن و پیشرفته تصاویر را بر روی کاغذِ کاغذ دیواری چاپ می نمایند. بدین ترتیب شاهد فروش کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های زیبا و خلاقانه توسط فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات دکوراتیو در سطح کشور می باشیم.

فروشگاه دکور آفیس نیز یکی از فروشگاه های معتبر در زمینۀ پخش تجهیزات دکوراتیو و دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت دارد. هر چه از قدمت فعالیت این مجموعه می گذرد، شاهد عرضۀ محصولات متنوع و جذاب چون انواع کاغذ دیواری سه بعدی، پارکت و غیره با برندهای معتبر و با کیفیت می باشیم.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری

از اسامی دیگر کاغذ دیواری سه بعدی می توان به پوستر دیواری اشاره نمود. به عبارتی سال های اخیر فروش پوستر دیواری سه بعدی به مراتب بیشتر از کاغذ دیواری طرح ساده و بافت دار طرفداران زیادی در سطح جهان پیدا کرده است. این مسئله در کشور عزیزمان ایران نیز صادق است چون همانطور که بدان اشاره نمودیم، چاپ این نوع دیوارپوش در طرح های مختلف توانسته است نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند و بتوان زیبایی نمای قسمت های مختلف دکوراسیون را بهبود بخشید.

برای خرید انواع کاغذ دیواری مدرن و لوکس و خرید پوستر دیواری مدرن با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و پس از بررسی محصولات سفارش خود را با کارشناسان فروش هماهنگ کنید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 747
نمایش همه
علاقه مندی ها ()