پارکت لمینت به عنوان یکی از تجهیزات دکوراتیو در تزئین نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود. پارکت به عنوان وسیله ای است که به عنوان کفپوش در نمای دکوراسیون به کار برده می شود. پارکت به دلیل ویژگی های قابل توجهی که دارد، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود و امروزه به عنوان یکی از اولین گزینه های بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی در نظر گرفته می شود. فروش پارکت لمینت به عنوان نسل جدید کفپوش پارکت لمینت در قسمت کفپوش نصب می شود. پارکت به ویژگی های ظاهری که دارد، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود و در ادامۀ مقاله بیشتر به مزایای پارکت های لمینت خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید. 

فروشگاه دکور آفیس از ابتدای فعالیت خود در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله انواع دیوارپوش، انواع کفپوش، سقف کاذب و ... فعالیت دارد و با گذشت زمان بر تنوع محصولات مجموعۀ خود می افزاید.

ویژگی های عالی پارکت لمینت

امروزه خیلی از افراد طرفدار پارکت لمینت می باشند چون این نوع پارکت به عنوان پارکت ضد آب شناخته می شود و مقاومت بالایی نسبت به مدل های قدیمی دارد. پارکت لمینت از چوب به هم فشرده اچ دی اف تشکیل شده است و این مسئله موجب افزایش استحکام پارکت های لمینت نسبت به پارکت چوبی شده است، علاوه بر آنکه مقاومت بالایی نسبت به نفوذ آب دارد و می توان از آن در محیط استخر، آشپزخانه، گاردن روف و غیره به کار برد و استفاده از این تجهیزات می تواند نقش بسزایی در تزئین دکوراسیون داخلی داشته باشد.  

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش لوازم و تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت مانند  خرید پارکت لمینت ترکیه  دارد و متناسب با نیا مشتریان قادر به پخش انواع پارکت لمینت در تهران و شهرستان ها با قیمت مناسب می باشند.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 782
نمایش همه
علاقه مندی ها ()