کفی تخت جکدار به عنوان بدنۀ اصلی تختخواب به شمار می رود. به طور کلی افرادی که قصد خرید تختخواب دارند، جنس کفی تخت از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که کفی تخت باید فشار زیادی را تحمل کند و داشتن کیفیت بالا موجب افزایش طول عمر تخت خواب می شود. با توجه به اینکه روزبروز فضای آپارتمان های مسکونی و اتاق ها کاسته می شود، فضای کافی جهت قرار دادن کلیۀ وسایل در اتاق خواب برای افراد فراهم نمی باشد. از این رو فروش  کفی تخت جکدار توسط عرضه کنندگان تجهیزات دکوراسیون داخلی، توانسته رضایت مندی مشتریان را جلب نماید.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا با سال ها تلاش و کوشش توانسته اند به عنوان یکی از مجموعه های تولیدکننده و عرضه کنندۀ لوازم خانگی همچون سرویس خواب، جاکفشی، میز تلویزیون و غیره در تهران به فعالی خود ادامه دهد.

مهمترین ویژگی کفی تخت جکدار

کفی تخت جکدار دو نفره به دلیل طراحی فوق العاده ای که دارد، امکان کاربرد بخش زیرین تخت خواب را برای افراد میسر می سازد. در واقع این نوع کفی تخت دارای باکس خالی در قسمت تحت تشک می باشد و می توان آن را باز و بسته نمود و یک سری وسایل اضافی که در اختیار دارید را در این باکس خالی قرار داده و بتوانید فضای پیرامون تخت خواب را خلوت تر و تمیز نگه دارید.

امروزه خرید کفی تخت جکدار به عنوان یکی از محبوب ترین کفی های تخت خواب محسوب می شود چون فضای کاربردی زیادی را در اختیار افراد قرار می دهد. توجه به کیفیت جک های به کار رفته در کفی تخت جکدار فلزی حائز اهمیت است.

جهت خرید جاکفشی و کفی تخت جکدار تمام کلاف دو نفره و کفی تخت جکدار یک نفره در مدل های مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی ویستا کالا مراجعه نمائید و سفارش خود را ثبت نمائید.

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                    0992-54-55-993 

                   982166297692+ 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 691
نمایش همه
علاقه مندی ها ()