پوستر دیواری از جمله تجهیزات مهم در امور تزیین نمای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع پوستر دیواری به عنوان نسل جدید محصولات کاغذ دیواری شناخته می شود، که امکان نصب آن بر روی دیوار وجود دارد. جهت ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی ساختمان، به سهولت می توان از زیبایی تصاویر متنوع و منحصربفرد دیوارپوش پوستر دیواری استفاده نمود.  چاپ پوستر دیواری  و فروش پوستر دیواری در طرح های متنوع و زیبا به سبک مدرن و کلاسیک صورت می گیرد. افرادی که علاقه مند به نصب دیوارپوش هستند، به سهولت می توانند از مزایای پوستر جهت تغییر نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب و دیگر قسمت های ساختمان بهره مند شوند.

فروشگاه دکور آفیس، سالهاست که در حوزۀ تهیه و توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و همچنان به فعالیت خود در این حوزه ادامه می دهد. لازم به ذکر است، این مجموعه با گرد هم آوری محصولات با کیفیت و متنوع، رضایت مندی مشتریان خود را جلب می نماید.

چاپ انواع پوستر دیواری پذیرایی

 نکتۀ مهمی که در رابطه با چاپ پوستر دیواری وجود دارد، ویژگی های منحصربفرد این محصول است. به عبارتی پوستر دیواری دارای یک سری ویژگی های خاص است که موجب تمایز میان آن با کاغذ دیواری شده است، که می توان به قابل شستشو بودن، نمای تصاویر کلی پوستر و نصب به روش چند تکه ای اشاره نمود. مقصود از این عبارت، این است که چاپ پوستر دیواری حاصل نمای تصاویر یک تکه است و امکان تبدیل عکس به پوستر دیواری میسر است. از این رو به تنهایی می توان از نصب پوستر دیواری پذیرایی برای تزیین تنها بخشی از نمای دکوراسیون اتاق نشیمن استفاده نمود و از نظر هزینه، بسیار مقرون به صرفه می باشد. خرید پوستر دیواری ماشین اسپرت را از سایت انجام دهید. 

در همین راستا، جهت چاپ انواع پوستر دیواری، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید و با قیمت ارزان پوستر دیواری سه بعدی مورد پسند خود را سفارش دهید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 757
نمایش همه
علاقه مندی ها ()