تابلو تزیینی به منظور تزئین نمای دکوراسیون داخلی به کار برده می شود. خوشبختانه با گذشت زمان، تنوع طراحی و عرضۀ تابلو دچار تغییر و تحول شده است و شاهد فروش انواع تابلو در سبک های مختلف با متریال متفاوت هستیم. فروش تابلو تزیینی را می توان در طرح های متنوع مشاهده نمود. سطوح دیوار به تنهایی خالی است و جهت جلوه بخشیدن به نمای داخلی نیاز به استفاده از وسایل دکوراسیون داخلی است. بنابراین نصب تابلو تزیینی بر روی دیوار می تواند زیبایی نمای اتاق و سالن را تحول سازد.

فروشگاه دکور آفیس با تلاش فراوان و استفاده از کادر پرسنل مجرب و توانمند، توانسته اند موفق به تأمین تجهیزات دکوراسیون و همچنین فروش انواع تابلو دکوراتیو و تابلو دکوراتیو در سبک های متنوع و شکیل گردند.

فروش تابلو تزیینی و دکوراتیو ارزان

امروزه خیلی از افراد علاقه مند به خرید تابلو جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و دیگر مکان های داخلی ساختمان می باشند. از این رو افراد مختلف متناسب با سلیقۀ شخصی، رنگبندی لوازم دکوراسیون و سبک تزئین نمای فضا، انتخاب و خرید تابلو تزیینی و دکوراتیو را انجام می دهند. خوشبختانه فروش تابلو دکوراتیو به سبک های متنوع به افراد کمک می کند که بتوانند با قیمت مناسب و ارزان، زیبایی و جلوۀ نمای دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط اداری و تجاری را بهبود ببخشند. نصب تابلو تزیینی زیبا با تصاویر خیره کننده راحت ترین انتخاب هت تغییر در نمای دکوراسیون محسوب می شود و به دلیل استقبال فراوان مردم نسبت به نصب تابلو بر روی دیوار، شاهد عرضۀ محصولات متنوع هستیم. در واقع تابلو تزیینی گرد، تابلو دکوراتیو سه تکه ای، تابلوهای تزیینی چند ضلعی و ... تنها برخی از سبک های مختلف طراحی بوم تابلوهای تزیینی محسوب می شوند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس در لیست محصولات تابلو نقاشی و تزیینی و دکوراتیو خود، انواع تابلو مدرن و شیک امروزی را می توان مشاهده نمود و با قیمت ارزان سفارش داد.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()