پوستر دیواری در سبک های مختلف عرضه می شوند. بدین ترتیب افراد مختلف با سلایق شخصی متفاوت، به راحتی می توانند بهترین پوستر مورد پسند خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا سفارش دهند. فروش پوستر دیواری مدرن و کلاسیک به عنوان دو دسته بندی اصلی این نوع محصولات صورت می گیرد، که شامل انواع طرح زیبا و جذاب هستند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس چندین سال است که فعالیت خود را در حوزۀ فروش تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی آغاز نموده و همچنان با گذشت سال به سال از فعالیت خود، همواره بر تنوع محصولات مجموعۀ خود می افزاید. افزودن انواع پوستر دیواری مجلل و ساده در لیست جدیدترین محصولات دیوارپوش، نمایانگر این عملکرد می باشد.

فروش پوستر دیواری قابل شستشو

مهمترین نکته ای که در رابطه با محصولات دیوارپوش وجود دارد، داشتن قابلیت نظافت آسان و قابل شستشو بودن آن می باشد. از این رو شرکت های تولید کنندۀ محصولات کاغذ دیواری و پوستر توانسته اند با استفاده از رویۀ pvc، امکان شستشو با دستمال مرطوب را برای فرد امکان پذیر سازند و بدین وسیله بتوان لکه های ایجاد شده بر روی سطوح دیوارپوش را از بین برد.

همچنان خیلی از افراد، طرفدار نصب دیوارپوش در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و اتاق های ساختمان مسکونی، تجاری و اداری هستند. بنابراین شاهد عرضۀ انواع پوستر دیواری لوکس در طرح های متنوع قدیمی و امروزی توسط فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی می باشیم. امروزه به راحتی می توان با نصب پوستر دیواری سه بعدی، تغییرات قابل توجه و چشمگیری در قسمت های مختلف نمای داخلی دکوراسیون بوجود آورد و به بهای ملک افزود و خیلی از افراد علاقه مند به تزئین دکوراسیون به سبک مدرن و لاکچری هستند.

جهت سفارش پوستر دیواری لاکچری و ارزان مانند خرید پوستر دیواری طبیعت می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید و جهت هماهنگی های لازم، می توانید با دفتر فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 776
نمایش همه
علاقه مندی ها ()