کاغذ دیواری یکی از قدیمی ترین دیوارپوش هایی است که جهت تزئین نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار می گرفت. تولید کاغذ دیواری به سبک های مختلفی اجرا می شود و به وسیلۀ آن می توان تغییرات چشمگیری در نمای دکوراسیون ایجاد نمود. کاغذ دیواری در طرح های مختلف بر روی دیوار نصب می شود و از زیبایی طرح سطوح آنها برای تغییر در نمای دکوراسیون استفاده می شود. بیش از گذشته شاهد کاربرد انواع کاغذ دیواری هستیم چون نسبت به گذشته کیفیت جنس کاغذِ  کاغذ دیواری بهتر شده است و این مسئله بر روی افزایش و دوام بالای این نوع دیوارپوش تأثیرگذار بوده است.

فروش انواع کاغذ دیواری

تولید و چاپ کاغذ دیواری در طرح های متنوعی صورت می گیرد و افراد مختلف با سلایق متفاوت جهت زیبا نمودن نمای کلی دکوراسیون، این نوع دیوارپوش را انتخاب می کنند. اهمیت دادن به موضوع مهم تزئین دکوراسیون، برای بهبود حال و هوای خانه، بسیار کاربردی است و اقشار مختلف جامعه می توانند متناسب با توان مالی از مزایای این نوع دیوارپوش استفاده می کنند.

تنوع محصولات کاغذ دیواری بسیار است و متناسب با محیط های مختلف، می توان با قیمت ارزان و کیفیت بالا، مناسب ترین دیوارپوش را خریداری نمود. کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری نقش برجسته، کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری بافت دار و ... برخی از انواع کاغذ دیواری هستند.فروشگاه دکور آفیس یکی از برترین مجموعه هایی است که در حوزۀ فروش کاغذ دیواری مانند فروش کاغذ دیواری کودک و نوجوان در حال فعالیت می باشد و هم اکنون توانسته با تهیه و توزیع انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی، شرایط مناسبی جهت تزئین نمای دکوراسیون بوجود آورند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با موفقیت توانسته به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت داشته باشد و هم اکنون امکان خرید کاغذ دیواری لوکس ارزان را برای مشتریان فراهم نموده است.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 711
نمایش همه
علاقه مندی ها ()