کاغذ دیواری از پرفروش ترین دیوارپوش هایی است که جهت تغییر در نمای داخلی ساختمان خریداری می شود. پیدایش اولیۀ دیوارپوش به دوران باستان چین بر می گردد. در واقع از ورق های کیسه برنج جهت پوشاندن دیوار استفاده می شد ولی با گذشت زمان، مجموعه های صنعتی اروپایی توانستند با اختراع دستگاه های چاپ، انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک را طراحی نموده و به مشتریان پیشنهاد دهند.

فروشگاه دکور آفیس دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی دارد و هم اکنون توانسته اند امکان خرید انواع کاغذ دیواری لوکس و لاکچری با قیمت ارزان را برای مشتریان فراهم نموده اند.

پخش انواع کاغذ دیواری

امروزه فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی، تلاش می کنند، متناسب با سلایق مختلف، وسایل دکوراتیو مدرن و کلاسیک را در اختیار مشتریان قرار دهند. نصب دیوارپوش کاغذ دیواری در نمای داخلی ساختمان، زیبایی دکوراسیون را دوچندان می کند. بر اساس سبک های مختلف طراحی دکوراسیون، امکان خرید بهترین دیوارپوش برای عموم مردم فراهم می باشد.

دسته بندی های مختلفی جهت تولید و چاپ دیوارپوش وجود دارد. در همین راستا، مجموعه های عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون، پخش انواع کاغذ دیواری را در لیست محصولات خود قرار می دهند. خیلی از افراد جهت ایجاد تغییرات در نمای دکوراسیون، تلاش می کنند، از مزایای این نوع دیوارپوش استفاده نمایند چون به راحتی می توان سطوح مختلف دیوار را پوشاند و نگران ترک خوردگی های موجود بر روی دیوار نبود.

امروزه صنعت تولید کاغذ دیواری رونق یافته است و با استفاده از دستگاه های چاپ کاملاً پیشرفته، توانسته اند موفق به چاپ و فروش کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک ، کاغذ دیواری طرح برجسته، کاغذ دیواری بافت دار و غیره گردند. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های خاص و فوق العاده ای هستند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ پخش انواع کاغذ دیواری در تهران و شهرستان ها با نازل ترین قیمت می باشند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()