تابلو تزئینی از تنوع بالایی برخوردار است و افراد مختلف متناسب با سلایق شخصی و موارد دیگری می توانند با نصب تابلوی تزیینی بر روی دیوار، جلوۀ خاصی به نمای دکوراسیون ببخشند. تابلو از اولین وسایل تزئینی است که در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه شاهد فروش تابلو تزئینی در مدل و سبک های متفاوتی می باشیم. افرادی که قصد تزئین نمای دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره را دارند، می توانند از زیبایی تابلوهای تزیینی استفاده نمایند.

فروشگاه دکور آفیس یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه در عرصۀ تهیه و فروش تجهیزات دکوراسیون چون تابلو، کاغذ دیواری، پوستر دیواری، کفپوش پارکت، سقف مجازی و غیره در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. افرادی که قصد ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون دارند، می توانند به کمک تابلوهای تزیینی دکوراتیو این تغییرات کلی را ایجاد کنند.

فروش تابلو تزئینی

بیش از گذشته شاهد فروش تابلو تزئینی با طرح های متنوع و جذاب می باشیم. طراحی تابلوهای تزیینی در مدل های مختلفی چون تابلو نقاشی، تابلو مذهبی، تابلو فلزی، تابلو هنری، تابلو برجسته، تابلو طرح گل و مناظر طبیعی و غیره صورت می گیرد. هر کس بر اساس سلیقه، رنگبندی تجهیزات موجود در دکوراسیون، ابعاد دیوار و قیمت می توانند بهترین خرید تابلو تزیینی را داشته باشند. هر کدام از مواردی که بدان اشاره نمودیم، نقش بسزایی در نظر و دیدگاه مخاطبین خواهد داشت.

خرید تابلو تزیینی دارای یک سری نکات ظریف است که توجه بدان موارد، می تواند نتایج خوبی جهت انتخاب تابلو داشته باشد. انتخاب درست تابلوی تزئینی می تواند زیبایی و جذابیت طراحی دکوراسیون را چندین برابر کند. فروشگاه اینترنتی دکور آفیس از جمله مجموعه های فعال در حوزۀ پخش تجهیزات طراحی دکوراسیون کسب و کار خود را آغاز نموده است. این مجموعه در لیست محصولات خود، امکان خرید انواع تابلو تزیینی را برای علاقه مندان در سراسر کشور فراهم کرده است.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت تابلو تزیینی

مهمترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت خرید تابلو تزئینی مانند خرید تابلو انتزاعی طرح برجسته عبارتند از ابعاد، طرح و جنس مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تابلو می باشند. با توجه به  این موارد مهم به راحتی می توان مناسب ترین نوع تابلوی دکوراتیو تزیینی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمود. اهمیت دادن به مسئله طرح و ابعاد هنگام خرید تابلو تزیینی بسیار اساسی است. امروزه متناسب با سبک های مختلف نمای دکوراسیون، امکان خرید تابلو نقاشی تزیینی وجود دارد.

به طور کلی هر سبک از طراحی تابلوهای تزیینی بیانگر یک حس و خصوصیات خاص است و عموم مردم با انتخاب و خرید تابلو تزئینی و نصب آن بر روری دیوار، می تواند احساسات خود را بروز دهد.

جهت مشاهده و سفارش تابلوهای تزیینی می توانید نگاهی به محصولات تابلوی فروشگاه دکور آفیس داشته باشید.

 

فروشگاه دکورآفیس 

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن: 44822331-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()