پارکت به دلیل طراحی خاص و فوق العاده ای که دارد، به عنوان کفپوش انتخاب می کنند. امروزه نسبت به گذشته طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان دچار تغییر و تحول شده است و همواره تلاش می کنند، با بهره گیری از تجهیزات مدرن و شکیل به زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان بیفزایند. تولید و عرضۀ پارکت های چوبی و لمینت در سطح بازار توانسته تحولی بزرگ در حوزۀ طراحی دکوراسیون بوجود آورد. نصب پارکت به عنوان کفپوش سالن پذیرایی، محیط آشپزخانه و دیگر محیط های ساختمان از جمله گزینه های خوب جهت بهبود و تعویض کفپوش محسوب می شود. پارکت چوبی به دلیل ساختار طبیعی که دارد، در برابر آب مقاومت بالایی ندارد و در همین راستا تولید پارکت لمینت با استقبال زیادی در سطح جهان روبرو شد. در همین راستا شاهد کاربرد گستردۀ انواع پارکت لمینت می باشیم.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس از ابتدا، در حوزۀ تهیه و توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت خود را آغاز نمود و با گذشت زمان توانست بر تنوع محصولات فروشگاه بیفزاید. بدین وسیله شاهد پخش انواع پارکت لمینت در کلاس های مختلف توسط این کمپانی می باشیم.

فروش انواع پارکت شیک ضد آب

امروزه کشورهای مختلف متناسب با نوع پوشش گیاهی که در اختیار دارند، در حوزۀ تولید پارکت چوبی و لمینت فعالیت می کنند و به همین دلیل شاهد عرضۀ انواع پارکت با کیفیت در طرح های متنوع و شکیل می باشیم. در همین راستا می توانید شاهد فروش انواع پارکت ساده و مجلل با ترکیب رنگبندی متفاوت و برگرفته از ترکیب رگه های طبیعی درختان می باشند.

طراحی و تولید کفپوش پارکت به نحوی است که حالت نرم با انعطاف پذیری بالا صورت می گیرد و متناسب با حجم ترددهایی که در محل ممکن است وجود داشته باشد. شاهد فروش پارکت در 5 کلاس متفاوت می باشیم. به عبارتی هر چه کلاس و دانسیتۀ پارکت زیاد باشد، بهترین گزینه جهت مکان های پر تردد محسوب می شود و هر چه مقاومت و چگالی مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پارکت کمتر باشد، پیشنهاد می شود متناسب با مکان های کم تردد ساخته شده اند. توجه داشته باشید، خرید پارکت دارای یک سری نکات مهم است و مشورت با افراد مجرب به شما کمک می کند، تا بتوانید مناسب ترین کفپوش را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس از جمله فروشگاه های با سابقه در حوزۀ توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی چون انواع پارکت ساده و طرحدار فعالیت می کند و می توانند شما را در انتخاب مناسب ترین پارکت راهنمایی کنند.

به دلیل ویژگی های ساختاری قابل توجه پارکت، شاهد کاربرد گستردۀ این نوع کفپوش برای سطوح مختلف ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره در سطح جهان می باشیم. هم اکنون در ایران نیز خیلی از مردم که قصد بازسازی نمای ساختمان را دارند، به عنوان اولین گزینه، تعویض کفپوش و نصب پارکت را انتخاب می کنند.

همانطور که می دانید نوع کفپوش در محیط منزل عامل مهمی جهت راحتی افراد خواهد بود. به عبارتی بانوان زمان زیادی را در محیط خانه سپری می کنند و یا کودکان بیشتر تمایل دارند بر روی کف نشسته و بازی کنند. در نتیجه انتخاب نوع کفپوش راحتی را برای افراد به ارمغان خواهد داشت. از گذشته تا کنون پارکت به عنوان یکی از کفپوش های نرم و راحت در تجهیزات دکوراسیون شناخته می شود. استفاده از مواد اولیۀ درجه یک و با دوام در ساخت پارکت های لمینت و داشتن خاصیت ضد آب برای این نوع کفپوش، بیش از پیش مورد پسند خیلی از افراد قرار گرفته است.

جهت اطلاع از قیمت انواع پارکت ساده و مجلل و همچنین سفارش خرید پارکت لمینت ایرانی حضوری و یا اینترنتی می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس بگیرید.

 

 فروشگاه دکور آفیس 

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن: 44822331-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 843
نمایش همه
علاقه مندی ها ()