تابلو از جمله وسایل دکوراتیو است که جهت تزئین دکوراسیون داخلی بر روی دیوار نصب می شود. از گذشته های دور تا کنون عموم افراد از مزایای تابلو جهت جلوه دادن به نمای دکوراسیون در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می کنند. تابلو یک اثر هنری است که حاصل هنر و خلاقیت افراد مختلف می باشد. از این رو شاهد تولید و عرضۀ انواع  تابلو به سبک های کلاسیک و مدرن با طرح های متنوع و شکیل می باشیم. به طور کلی افراد مختلف می توانند با سلایق متفاوتی، با نصب تابلو در طرح های مختلف زیبایی خاصی به دکوراسیون ببخشند. البته شاهد فروش انواع تابلو در طرح های مختلف هستیم چون طراحی تابلو را می توان به سبک های مختلف انجام داد و بتوان زیبایی های منحصربفردی بر روی تابلو پیاده سازی نمود.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس در عرصۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی، توانسته عرضۀ انواع تابلو را در لیست محصولات خود داشته باشد. جهت مشاهدۀ برخی از تابلوهای هنری که توسط دکور آفیس توزیع می شوند، به بخش محصولات وب سایت رسمی این مجموعه مراجعه کنید.

فروش انواع تابلو دکوری

خوشبختانه صنعت نقاشی و تولید تابلو نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و این مسئله موجب شده تا افراد مختلف بتوانند متناسب با انواع دکوراسیون داخلی و تجهیزات دکوراتیو که در محیط قرار دارد، بهترین تابلو نقاشی دکوری را انتخاب نموده و بر روی دیوار نصب کنند. تابلو خط، تابلو سِت، تابلو گل، تابلو کلاسیک و سنتی، تابلو مذهبی، تابلو منظره، تابلو چهره، تابلو با مناسبت مشاغل، تابلوی شخصیت های هنری، تابلو طرح فانتزی، تابلو طرح برجسته، تابلو دایره ای، تابلو کودکانه، تابلو نوجوانان، تابلو ورق طلا، تابلو ورق نقره، تابلو چند تکه ای، تابلو سه بعدی، تابلو گرد مدرن، تابلو خط نستعلیق و نقاشی و .... برخی از انواع تابلو دیواری هستند که در طرح های مختلف و به سبک های متفاوتی بر روی بوم نقاشی طراحی، نقاشی و یا چاپ می شوند.

بدین ترتیب می توانید متناسب با موقعیت های مختلف از مزایای تابلو جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودکان، اتاق میهمان، راهرو و قسمت های مختلف استفاده می نمایند. نصب تابلو دیواری در قسمت های مختلف ساختمان، می تواند جلوۀ هنری به نمای دکوراسیون ببخشد.

نکتۀ قابل توجهی که در انتخاب و خرید تابلو وجود دارد، نوع تابلوهایی که در نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شوند، به نحوی نشان دهندۀ سلیقۀ شخصی فرد را نشان می دهد. تنوع تابلوی نقاشی در سطح بازار زیاد است. این مسئله کمک می کند که بر اساس ابعاد دیوار و ترکیب رنگبندی که در دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته اند، تابلوی مناسبی خریداری نموده و آن را بر روی سطوح دیوار نصب کنند.

جهت خرید انواع تابلو در سبک های قدیمی و جدید می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید. این مجموعه به دلیل نوع فعالیت اختصاصی که در حوزۀ فروش تابلو و دیگر محصولات دکوراسیون داخلی دارد، توانسته در لیست تابلو، محصولات متنوعی را جمع آوری نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

فاکتورهای مهم تعیین قیمت تابلو

قیمت خرید کاغذ دیواری و تابلو به طور کلی بر اساس ابعاد، جنس، نوع مواد اولیه ای که جهت نقاشی تابلو مورد استفاده قرار گرفته می شود، تعیین می گردد. به دلیل تنوع بالای تابلو تزئینی در فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراسیون، امکان خرید تابلو ارزان و در عین حال جذاب و چشمگیر متناسب با سلایق متفاوت وجود دارد.

قیمت تابلو نقاشی، تابلو دکوراتیو، تابلو تزئینی، تابلو طلا و غیره متفاوت از یکدیگر در نظر گرفته می شوند. متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا تابلوی مورد پسند خود را از طریق فروشگاه اینترنتی دکور آفیس خریداری کنید.

فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 751
نمایش همه
علاقه مندی ها ()