پوستر دیواری از جمله وسایل دکوراتیو است که جهت تزئین دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش پوستر دیواری را می توانید در طرح های متنوع و زیبا توسط فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی مشاهده نمائید. طراحی پوستر دیواری الهام گرفته از کاغذ دیواری است و به عنوان دیوارپوش در تزئین نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این رو افرادی که علاقه مند به نصب دیوارپوش برای سالن پذیرایی و قسمت های مختلف نمای ساختمان مسکونی، تجاری و اداری هستند، می توانند از مزایای پوستر دیواری استفاده نمایند. سال های اخیر تقاضای خریدار پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری افزایش یافته است چون طراحی خاص و فوق العاده ای نسبت به دیگر محصولات دیوار پوش دارد و بسیار چشمگیر و حذاب می باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس یکی از مجموعه های با سابقه در حوزۀ فروش وسایل تزئین نمای دکوراسیون ساختمان فعالیت خود را در تهران آغاز کرده است. این مجموعه توانسته در لیست تجهیزات دکوراسیون داخلی، انواع پوستر دیواری متنوع و زیبا عرضه می کند.

فروش پوستر دیواری پذیرایی

سال های اخیر شاهد فروش پوستر دیواری پذیرایی با طرح های متنوع، مجلل و شکیل در ابعاد مختلف می باشیم. پوستر دیواری همان کاغذ دیواری سه بعدی است که شامل طرح های متنوع می باشد و از نظر طراحی ظاهری، نمای فوق العاده ای به فضای دکوراسیون می بخشد. از این رو عموم مردم می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی که دارند، از جلوۀ تصاویر واقعی پوستر دیواری پذیرایی جهت تزئین نمای دکوراسیون اتاق نشیمن استفاده نمایند. پوستر دیواری طرح گل و شکوفه های بهاری، پوستر دیواری طرح مناظر طبیعی، پوستر دیواری طرح چهره و اشکال انتزاعی تنها برخی از انواع پوستر دیواری هستند که از مزایای آنها می توان برای تزئین نمای داخلی ساختمان استفاده نمود.

در حال حاضر خرید و فروش پوستر دیواری یک نیاز در عرصۀ طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود. هنگام خرید و نصب دیوارپوش پوستر دیواری، توجه به کیفیت بالای محصول و اینکه حساسیت زا برای کودکان نباشد. امروزه مالکین ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری تلاش می کنند متناسب با فضای دکوراسیون، انتخاب طرح پوستر را به عنوان دیوارپوش انجام دهند.

خوشبختانه شاهد فروش انواع پوستر دیواری در طرح های مختلف می باشیم. جهت نصب دیوارپوش می توانید از مزایای کاغذ دیواری استفاده نمائید. از مهمترین ویژگی های نسل جدید کاغذهای دیواری یا پوستر می توان به قابلیت شستشوی و نظافت راحت سطوح دیوارپوش اشاره نمود. در حال حاضر می توانید با انتخاب پوستر، جلوه ای خاص به نمای دکوراسیون ببخشید و بتوانید زیبایی دکوراسیون را بهبود ببخشید.

اگر تمایل به خرید تجهیزات دکوراسیون داخلی چون انواع دیوارپوش لوکس و زیبا با قیمت ارزان دارید، می توانید با واحد فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس بگیرید.

نمای پوستر دیواری بسیار چشمگیری و جذاب است و طراحی این سبک از دیوارپوش به صورت یک تصویر کامل است. این در حالی است که طراحی کاغذ دیواری شامل تصاویر تکراری به صورت مورب، افقی و عمودی است. در نتیجه افرادی که قصد نصب دیوارپوش مجلل و زیبا در نمای دکوراسیون دارند، می توانند از مزایای پوستر دیواری استفاده نمایند.

به عنوان مثال خیلی از افراد از نصب پوستر دیواری پشت تلویزیون و یا مبلمان استقبال می کنند چون بیش از دیگر قسمت های نمای دکوراسیون، بیننده را مجذوب زیبایی دیوارپوش می کند. افرادی که قصد خرید کاغذ دیواری یا پوستر دیواری دارند، می توانند با بررسی نمای دکوراسیون و نوع تناسب رنگی که تجهیزات دکوراسیون در محیط با یکدیگر دارند، بتوانید تجربۀ خرید بهترین پوستر دیواری را داشته باشید.  

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس طی سال ها فعالیت حرفه ای که آغاز نموده است، تا کنون توانسته بر تنوع محصولات مجموعۀ خود بیفزاید و بتواند در لیست محصولات، عرضۀ انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی را داشته باشند.

فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()