کفی تخت مهمترین قسمت یک تختخواب را تشکیل می دهد. افرادی که قصد خرید تختخواب و سرویس خواب دارند، باید توجه ویژه نسبت به این قسمت اصلی تختخواب داشته باشند. جنس کفی تخت خواب باید بسیار مقاوم ساخته شود چون باید قادر به تحمل فشار تشک باشد. طول عمر مفید تختخواب ارتباط مستقیم با ویژگی های کفی تخت دارد. ضخامت ورق کفی تخت و جنس پایه های کفی تأثیر مستقیم بر روی مقاومت بدنۀ تختخواب خواهد داشت. با گذشته زمان سطح کیفیت ساخت بدنۀ تختخواب ارتقاء پیدا کرده است و شاهد تنوع طرح این کالا در سطح بازار می باشیم. در ادامه به برخی از مدل های کفی تخت خواب می پردازیم.

فروشگاه بهسازان چوب چندین سال است که فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ فروش لوازم چوبی دکوراسیون داخلی خانگی و اداری مانند فروش کفی تخت  آغاز کرده است و همچنان با اقزایش تنوع محصولات، امکان خرید انواع کفی تخت را برای مشتریان فراهم ساخته است.

ویژگی های کفی تخت استاندارد

ویژگی کفی تخت استاندارد این است که ابعاد مناسبی نسبت به سطح زمین داشته باشید. در واقع فرد هنگامی که پای خود را بر روی زمین قرار می دهد، کفی پا به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته شود. انتخاب کفی تخت استاندارد می تواند تأثیر مثبت بر کیفیت خواب داشته باشد. امروزه شاهد فروش کفی تخت در دسته بندی های مختلف بر حسب ابعاد چون کفی تخت یک نفره و کفی تخت دونفره می باشیم. البته از نظر جنس نیز شاهد فروش انواع کفی تخت چوبی و کفی تخت فلزی می باشیم. علاوه بر فاکتورهای ابعاد و جنس، از نظر مدل نیز انواع کفی تخت ساده و کفی تخت جکدار به فروش می رسد.

به طور کلی افرادی که قصد خرید تخت خواب دارند، باید توجه ویژه به کیفیت بدنه یا کفی تخت داشته باشند. استفاده از تخت خواب استاندارد می تواند کیفیت خواب را بهبود ببخشد. چرا که افراد مدت زمان زیادی صرف استراحت و خوابیدن می کنند و استفاده از تختخواب مناسب لازمۀ خواب خوب خواهد بود.

فروشگاه بهسازان چوب به عنوان عرضه کنندۀ تجهیزات و لوازم دکوراسیون خانگی و اداری در تهران راه اندازی شده است و به منظور توسعۀ کسب و کار مجموعۀ خود، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده است.

قیمت کفی تخت به ویژگی های ساختاری و ظاهری این کالا بستگی دارد. با توجه به اینکه تختخواب بستری برای استراحت کردن است و افراد پس از گذراندن یک روز کاری سخت و فعالیت روزانه سنگین، نیاز به استراحت و خوابیدن دارند، تا بدین وسیله خود را ریکاوری کنند. در نتیجه انتخاب کفی تخت استاندارد و مناسب برای تخت خواب لازم است و کیفیت باید ملاک انتخاب باشد، نه قیمت!

فروشگاه بهسازان چوب دارای سال ها سابقۀ فعالیت در حوزۀ فروش محصولات خانگی مانند فروش تخت دو نفره است، لذا توانسته با هدف رضایت مشتریان، امکان خرید اینترنتی کفی تخت و سایر محصولات فروشگاه را میسر سازد.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 645
نمایش همه
علاقه مندی ها ()