تخت دو طبقه لازمۀ محیط هایی است که فضای کافی جهت قرار دادن چندین تخت به صورت مجزا ندارند. امروزه اکثر افراد از تخت خواب برای استراحت و خوابیدن استفاده می کنند. افرادی که ساکن آپارتمان های کوچک هستند و دارای بیش از یک فرزند می باشند، می توانند با خرید تخت دو طبقه فضای کمتری را اشغال نمایند. انتخاب تخت برای خیلی از افراد یک دغدغه محسوب می شود چون برخلاف تصور، برای خرید تختخواب باید یک سری نکات مهم در نظر گرفته شود که در ادامۀ مقاله بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

فروشگاه بهسازان چوب یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات چوبی  مانند فروش تخت دو طبقه در سطح کشور است. این مجموعه در لیست محصولات تخت خواب، انواع تخت دو طبقه را در رنگبندی های مختلف به فروش می رساند.

ویژگی های تخت خواب دو طبقه مناسب

از مهمترین ویژگی های تخت خواب خوب می توان به ابعاد استاندارد و کیفیت عالی بدنه اشاره نمود. چون داشتن بدنۀ خوب برای تخت خواب ضرورت دارد چون ارتباط مستقیم با طول عمر تخت خواهد داشت. محیط خوابگاه، پادگان نظامی، اردوگاه ها و سالن های رختکن در محیط های بیمارستانی از جمله مکان هایی هستند که جهت استراحت کارکنان، سربازان و دانشجویان اقدام به خرید تخت دو طبقه فلزی می نمایند.

هدف از فروش تخت خواب دو طبقه فلزی، مقاومت بالایی این تخت می باشد. استفاده از مواد اولیۀ با دوام و مقاوم لازمۀ ساخت سرویس تختخواب می باشد. تخت دو طبقه به دلیل داشتن ارتفاع و اینکه دو تخت خواب بر روی یکدیگر قرار گرفته می شود، باید بدنۀ مقاومی داشته باشید که تحمل وزن بالا را داشته باشد و پس از استفادۀ کوتاه مدت، صدای ناهنجار تولید نکند و بروز این مشکل، نشان دهندۀ بی کیفیت بودن تختخواب می باشد.

جهت اطلاع از قیمت  خرید تخت خواب  می توانید با کارشناسان فروشگاه بهسازان چوب تماس حاصل فرمائید و یا اینکه به وب سایت رسمی این مجموعه مراجعه کنید.

قیمت تخت دو طبقه به ابعاد، طرح و جنس بدنه بستگی دارد. افرادی که دارای یک اتاق خواب برای فرزندان خود هستند، می توانند با خرید تخت خواب دو طبقه این مشکل کمبود جا را مرتفع سازند. انتخاب نوع تخت خواب تأثیر مستقیم بر روی حال و هوای افراد خواهد داشت. در نتیجه به خاطر داشته باشید که از تجربیات افراد مجرب جهت سفارش تخت خواب استفاده نمائید. مستحکم بودن بدنۀ تخت لازمۀ تخت خواب خوب و مناسب است چون مقاومت بالایی در برابر حرکت کردن و وزن افراد خواهد داشت. بهینه سازی فضای اتاق خواب با خرید تختخواب دو طبقه، بهترین گزینه برای افرادی است که بیش از یک فرزند دارند و امکان اختصاص اتاق جداگانه به فرزندان خود را ندارند.

جهت سفارش تخت دو طبقه استاندارد با قیمت ارزان و به صورت تضمین شده و تحویل درب منزل می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه بهسازان چوب داشته باشید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 635
نمایش همه
علاقه مندی ها ()