پوستر دیواری یکی از وسایل دکوراتیو است که از زیبایی خاصی برخوردار است و خیلی از افراد علاقه مند به نصب این نوع دیوارپوش در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان با کاربری های مختلف می باشد. امروزه با بهره گیری از فناوری پیشرفته توانسته اند تحولی بزرگ در صنعت تولید تجهیزات دکوراسیون داخلی چون دیوارپوش بوجود آورند. در نتیجۀ آن شاهد فروش و پخش انواع پوستر دیواری با طرح های مدرن و کلاسیک در سرتاسر کشور می باشیم. متناسب با موقعیت مکانی می توان بهترین دیوارپوش را نصب نمود. 

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور از دیگر فروشگاه های با سابقه در عرصۀ فروش لوازم دکوراسیون داخلی از جمله پوستر دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری معمولی می باشد. جهت انتخاب دیوارپوش می توانید قسمت محصولات فروشگاه را مشاهده نمائید و پس از بررسی تمام جزئیات، سفارش خود را ثبت کنید.

ویژگی های خاص پوستر دیواری

در ادامۀ مقاله قصد داریم به دیگر ویژگی های پوستر دیواری اشاره کنیم، پس از کسب اطلاعات جامع بهترین نوع دیوارپوش را خریداری کنید. مهمترین ویژگی پوستر دیواری، نمایش یک تصویر کامل با جلوۀ واقعی و سه بعدی آن می باشد. به عبارتی از علت اصلی تمایز میان کاغذ دیواری و پوستر دیواری، طبیعی بودن تصاویر این نوع دیوارپوش می باشد. تزئین دکوراسیون با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی بسیار جذاب و چشم نواز خواهد بود و خیلی از افراد طرفدار این نوع محصول می باشند.

نیاز به ذکر است که با بهره گیری از دستگاه های چاپ دیجیتال کاملاً پیشرفته، امکان تبدیل عکس به پوستر دیواری وجود دارد و به همین علّت شاهد فروش انواع پوستر دیواری سه بعدی در طرح های متنوع و کاملاً جذاب و خیره کننده می باشیم. افرادی که تمایل به ایجاد تغییرات قابل توجه در نمای دکوراسیون دارند، می توانند از زیبایی و جلوۀ تصاویر پوستر دیواری بهره گیرند. امروزه بیش از گذشته افراد علاقه به ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی ساختمان دارند، تا از حال و هوای یکنواخت خارج شود.

به عبارتی عموم مردم طی روز با مشغله ها کاری خود درگیر هستند و زمانی که به منزل باز می گیردند، تمایل دارند، نمای دکوراسیون بتواند حس خوشایندی برایشان بوجود آورد. در همین راستا نصب پوستر دیواری سه بعدی با طرح های خلاقانه و هنری به میزان قابل توجهی می تواند جذابیت دکوراسیون ساختمان های مسکونی را بهبود ببخشد. ضمن آنکه تولیدکنندگان دیوار پوش تلاش کرده اند، بر تنوع محصولات کاغذ دیواری سه بعدی یا همان پوستر دیواری بیفزایند و بتوانید بر حسب موقعیت مکانی، بهترین طرح پوستر را برای تزئین دکوراسیون انتخاب نموده و خریداری کنید.

برای مشاهدۀ برخی از محصولات رایج و پرفروش پوستر دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و صفحات پوستر دیواری این مجموعه را مشاهده نموده و به طور کامل بررسی کنید.

خرید پوستر دیواری کودکانه

سال های اخیر از پوسترها استقبال فراوانی شده است و این مسئله باعث گردیده تا تولیدکنندگان دیوارپوش ترغیب به چاپ انواع پوستر دیواری کودکانه با طرح های مختلف شوند. در واقع برای چاپ این نوع پوستر از شخصیت های کارتنی و انیمیشنی الهام گرفته می شود. بدین وسیله می توان متناسب با جنسیت کودکان، پوستر دیواری باب اسفنجی، پوستر دیواری طرح پرنسس، پوستر دیواری طرح سفید برفی، پوستر دیواری طرح ماشین و غیره را به عنوان دیوارپوش اتاق کودکان انتخاب نمود. 

پوستر دیواری قابل شستشو است و به سهولت می توان با دستمال مرطوب سطوح آن را تمیز کرد و مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد. بدین ترتیب نیاز نیست نگران کثیف شدن سطوح دیوارپوش بود. ابعاد، طرح و جنس از مهمترین فاکتورهای تعیین کنندۀ قیمت خرید پوستر دیواری نقاشی سه بعدی محسوب می شوند. جهت مشاهدۀ لیست قیمت محصولات دیوارپوش می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی دیوار دکور را ملاحظه نمائید و سپس به صورت آنلاین و قیمت ارزان همراه با گارانتی سفارش دهید.

 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 782
نمایش همه
علاقه مندی ها ()